PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Sposoby na optymalizację ostatniej mili

Sposoby na optymalizację ostatniej mili
Łukasz Łukasiewicz, Operations Manager SwipBox Polska.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 gru 2019 10:17

Firmy kurierskie inwestują w drony, aplikacje mobilne, a nawet sztuczną inteligencję. Im więcej innowacji, tym większe możliwości dla konsumentów. Coraz większą rolę odgrywają automaty do odbioru przesyłek zarówno w formie instalacji na terenie dedykowanych placówek, jak i niezależnych, otwartych w formule 24/7.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 gru 2019 10:17

Zdecydowaną większość funkcjonujących w naszym kraju eksporterów stanowią podmioty z sektora mikro i małych przedsiębiorstw. Ich znaczną częścią są firmy jednoosobowe lub rodzinne, które nie kładą największego nacisku na szeroką wysyłkę, a orientują się na klientach selektywnych. Kolejne wyzwanie stanowią długoterminowe umowy z przedsiębiorstwami transportowymi, wynikające wprost z ograniczonego zapotrzebowania na usługi kurierskie, tym bardziej że dla wielu firm to właśnie logistyka jest główną barierą w zakresie implementacji ekspansji na zagranicznych rynkach.

- Dostosowanie cen produktów do oczekiwań klientów idzie w parze z zapewnieniem im maksymalnego komfortu oraz kontroli w obszarze realizacji zamówienia. Konsumenci mają zdefiniowaną potrzebę wygody i możliwości wyboru. Obserwując łańcuch danej dostawy, ustalając dni, a także miejsce doręczenia, w konsekwencji odczują satysfakcję z procesu zarówno dostarczenia, jak i odbioru - tłumaczy Łukasz Łukasiewicz, Operations Manager SwipBox Polska.

Ponadto, Polacy bardzo często podróżują, a także decydują się z różnych względów na zamieszkanie poza granicami kraju. Ten aspekt idzie z kolei w parze ze wzrostem rynku przesyłek międzynarodowych, determinowanego przez działalność firm z branży retail. Paczki coraz szybciej przekraczają granice, a z perspektywy rynku europejskiego docierają do odbiorcy już w ciągu kilku dni.

Czas wyzwaniem i możliwością

W procesie łańcucha dostaw to właśnie czas odgrywa najbardziej istotną rolę. - Timing realizacji przesyłki międzynarodowej jest równie ważny jak miejsce jej odbioru. Mniejsi przedsiębiorcy mogą już korzystać z dedykowanych punktów nadań zlokalizowanych w centrach handlowych, biurowcach czy na dworcach. Miejscach często uczęszczanych przez konsumentów, którzy mogą być zarówno nadawcami, jak i odbiorcami. Rozwiązania z myślą o dynamicznym rozwoju sektora e-commerce jeszcze bardziej przyspieszają cały łańcuch - tłumaczy Łukasz Łukasiewicz, Operations Manager SwipBox Polska.

Na Starym Kontynencie przesyłka może dotrzeć do użytkownika nawet w trakcie jednego dnia, a jeśli koncentrujemy się zamówieniach realizowanych na całym świecie, można otrzymać ją już do trzech dni roboczych.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.126.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!