PARTNERZY PORTALU

Stokrotka stawia na rozwój logistyki i nowe otwarcia

Stokrotka stawia na rozwój logistyki i nowe otwarcia
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 06 lip 2022 09:11

Dla Stokrotki ten rok to czas intensywnej pracy nad przygotowaniem nowych otwarć i rozbudowy sieci logistycznej. O szczegółach mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki.

  • Minęło sześć miesięcy 2022 roku. To dobry czas na podsumowanie działalności sieci handlowych oraz na poznanie ich planów na kolejne półrocze.
  • Stokrotka nie zwalnia tempa rozwoju.
  • Inwestuje nie tylko w nowe sklepy ale też i w infrastrukturę logistyczną.

Nad czym pracowała Stokrotka w pierwszym półroczu 2022 roku?

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Mirosław Wawryszczuk: Pierwsze półrocze roku 2022 było dla Stokrotki kolejnym okresem dynamicznego rozwoju. W związku z rozwojem naszej sieci i zaplanowanymi na najbliższe lata otwarciami sklepów inwestujemy w rozbudowę systemu logistycznego. W kwietniu tego roku otworzyliśmy nowe, większe centrum dystrybucyjne w Teresinie. Zlokalizowany w województwie mazowieckim magazyn zaopatruje obecnie w artykuły spożywcze około 400 sklepów naszej sieci. Rozwijamy również nasz sklep internetowy, zapewniając dostawy zakupów w kolejnych miejscowościach w Polsce. Dzisiaj dajemy taką możliwość w ponad 30 lokalizacjach.

Więcej na DlaHandlu.pl

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.210.21.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!