To był rok koncentracji na potrzebach klienta. Prologis podsumował 2019


- Dla Prologis w Europie Środkowej, 2019 był rokiem koncentracji na potrzebach klienta. Wykorzystując potencjał globalnej skali pracowaliśmy nad rozwiązaniami wspierającymi rozwój naszych klientów, szczególnie w zakresie zrównoważonego rozwoju, wellbeing i doskonałości operacyjnej biznesu – tak Paweł Sapek, Senior Vice President, Regional Head na Europę Środkową w Prologis podsumował działalność firmy w 2019 roku.
W 2019 roku Prologis kontynuował przyjętą strategię selektywnego rozwoju na kluczowych rynkach: Górny i Dolny Śląsk, Polska Centralna, Poznań i okolice Warszawy. Firma postawiła również na wdrażanie programów, które znacząco zmniejszają negatywny wpływ na środowisko naturalne i podnoszą jakość życia i pracy w budynkach magazynowych, m.in. program LED oraz na korzystanie z rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania magazynem i współpracy z klientami – optymalizację działań operacyjnych dzięki takim rozwiązaniom jak np. projektowanie w modelu BIM, smart metering.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (75%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.