PARTNERZY PORTALU


Zalando chce mieć pozytywny wpływ na ludzi i planetę. Zielone magazyny wśród priorytetów

Zalando chce mieć pozytywny wpływ na ludzi i planetę. Zielone magazyny wśród priorytetów
Misją Zalando jest zbudowanie zrównoważonej platformy modowej, która będzie miała pozytywny wpływ zarówno na ludzi, jak i na planetę. mat. Zalando
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 lut 2021 08:39

Obecnie 90 proc. energii we wszystkich lokalizacjach Zalando pochodzi ze źródeł odnawialnych lub jest wytwarzane w sposób neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Plany giganta e-commerce są jednak jeszcze bardziej ambitne.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 lut 2021 08:39

Przypomnijmy, jesienią 2019 r. Zalando opracowało strategię zrównoważonego rozwoju, w której zobowiązało się do ciągłego podnoszenia swoich standardów etycznych.

Przeczytaj również: Zrównoważony rozwój ważny dla Zalando

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Misją Zalando jest zbudowanie zrównoważonej platformy modowej, która będzie miała pozytywny wpływ zarówno na ludzi, jak i na planetę. Dlatego stworzyliśmy strategię zrównoważonego rozwoju do.MORE, by odmienić nie tylko Zalando, ale także szeroko rozumianą branżę fashion - zapewniają przedstawiciele Zalando.  - W naszych wysiłkach nie ograniczamy się jedynie do samego produktu, ale wdrażamy odpowiedzialne rozwiązania w całym łańcuchu dostaw. W związku z tym, do 2023 roku zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej podnieść nasze standardy etyczne i współpracować tylko z partnerami, którzy ich przestrzegają - podkreślają.

Nowe cele wdrażane są na każdym etapie operacji i obejmują również realizację zamówień klientów z 12 centrów logistycznych o łącznej powierzchni 980 tys. mkw. Zalando zobowiązuje się do zwiększenia rocznych źródeł odnawialnej energii elektrycznej dla wszystkich lokalizacji do 100 proc. do 2025 r.

Jak zapewnia gigant e-commerce, obiekty przeszły już na energię odnawialną i zainstalowano fotowoltaikę, aby produkować własną energię elektryczną. Obecnie w budowie lub w planach są cztery dodatkowe centra logistyczne, które będą standardowo wyposażone w fotowoltaikę.

- Obecnie 90 proc. energii we wszystkich lokalizacjach Zalando pochodzi ze źródeł odnawialnych lub jest wytwarzane w sposób neutralny pod względem emisji CO2. Ale na tym nie poprzestajemy - twierdzi Zalando. - Będziemy systematycznie zwiększać nasze wysiłki na każdym etapie, od produkcji, przez logistykę, po dostawę - aby stworzyć jeszcze bardziej znaczącą zmianę.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • STRZELBA BRUNEK 2021-02-25 04:26:39
    ale bajki ! sprzedaż wysyłkowa to zło i przyczyna zatruwania środowiska na nie spotykaną skale! po 3 a nawet 5 razy oddawane towary przesyłane od paczkomatów do klientów którzy nie wiedzą czego chcą i tak w kółko a paliwo auta zużywają i to bardzo dużo a same magazyny to tylko 1 % energi w całym łańcuchu dostaw!
    • Er 2021-03-01 11:24:14
      To jest pudrowanie i czysty PR... To tak jak wszyscy mówią np. o ekologicznej linii ubrań H&M, zapominając jednocześnie, że 99% szmat, na których zarabia firma to najgorszego sortu łachy. Ale tak, okłamujmy się dalej.. Na temat zielonych magazynów nie chce mi się już pisać; szara woda, domki dla ptaszków, miejsca dla rowerów, naprawdę? Litości

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.185.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!