PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Zalando inwestuje w polskich konsumentów

Zalando inwestuje w polskich konsumentów
Linus Glaser, Country Manager DACH & Po
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 maj 2018 13:36

Zalando wprowadza nową usługę dla polskich e-konsumentów. To program partnerski pozwalający markom na bezpośrednie połączenia z platformą, a tym samym, na uzyskanie dostępu do szerokiej bazy klientów obejmującej ponad 23 miliony aktywnych konsumentów. Dla klientów oznacza to natomiast korzyść w postaci dostępu do większej liczby produktów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 maj 2018 13:36

Pierwszą marką biorącą udział w programie partnerskim Zalando na polskim rynku jest Jan Vanderstorm, oferujący odzież męską i współpracujący z Zalando już od kilku lat. Kolejne marki niebawem dołączą do nowej usługi.

- Uruchomienie programu partnerskiego w Polsce to bezpośrednia korzyść dla naszych klientów. Dzięki niej mają oni dostęp do szerszej i lepiej dostępnej oferty produktowej przy dogodniejszej lokalnej dystrybucji - mówi Linus Glaser, Country Manager DACH & Po.

- Jesteśmy dumni, że jako pierwsi wzięliśmy udział w programie partnerskim na tak atrakcyjnym rynku, jakim jest Polska – tłumaczy Manuel Brenner, dyrektor zarządzający marką Jan Vanderstorm GmbH & Co. KG.

Program partnerski Zalando oferuje korzyści oraz możliwości rozwoju zarówno partnerom, jak i klientom platformy modowej. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technicznym partnerzy mogą dodawać produkty do sklepu Zalando, pozostając sprzedawcami swojego asortymentu, ustalając odpowiednie ceny. Za wysyłkę zamówień do klientów odpowiadają partnerzy, natomiast Zalando zajmuje się takimi kwestiami jak przetwarzanie zamówień i płatności, zwroty oraz obsługa klienta. Co więcej, Zalando wspiera partnerów w optymalizacji wspólnych działań biznesowych, by uzyskać doskonałą obsługę. Z punktu widzenia klientów, doświadczenia zakupowe wciąż pozostają perfekcyjne, zgodnie z nieulegającymi zmianie wysokimi standardami Zalando.

Marki do programu wybierane są zgodnie w wysokimi standardami jakości Zalando oraz szeregiem surowych kryteriów – takich jak jakość produktu, trafność asortymentu i możliwość dostosowania oferty dla klientów Zalando (bezpłatna dostawa i 100-dniowy okres zwrotu), jak również zdolność do spełnienia wymagań jakościowych w zakresie logistyki, dostawy, prezentacji produktów i innych istotnych kwestii.

Usługa dostępna jest już w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Włoszech, Belgii, Holandii, Danii, Hiszpanii, Szwecji, Finlandii i Wielkiej Brytanii. Obejmuje ona ponad 170 marek, w tym Bestseller, Adidas, Mango, Nike, Superdry czy Pull & Bear.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!