DHL, zgodnie ze swoją strategią Go Green, przeznaczy w najbliższych latach ponad 7 mld euro na flotę elektryczną, zasilenie obiektów odnawialnymi źródłami energii oraz alternatywne paliwa. Cel – zero emisji do 2050 r. Firma w tym roku dostarczy w Polsce ponad miliard przesyłek. – Dostawa w pełni ekologiczna do drzwi klienta, to kwestia kilku najbliższych lat – zapewnia Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel Polska.
- Polski rynek e-commerce należy do najszybciej rozwijających się w Europie – jego wartość w 2022 r. przekroczy 105 mld zł. Co trzecia firma (38 proc.) docenia stosowanie pojazdów elektrycznych i hybrydowych przez kurierów.
- Firma DHL jest przekonana, że zielone dostawy to przyszłość branży kurierskiej, dlatego już dziś przygotowuje strefy doręczania przesyłek w sposób ekologiczny. Będą one z każdym rokiem powiększane.
- Jeszcze dziesięć lat temu co dwudziesty Polak twierdził, że zdecydowanie wybierze ekologiczną dostawę przesyłki, nawet jeśli będzie więcej kosztowała. Dzisiaj tak mówi już co czwarty ankietowany.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (85%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze