Accor wystartował z internetowymi inicjatywami


Z myślą o wszystkich pasjonatach podróżowania i miłośnikach muzyki Accor wystartował z internetowymi inicjatywami zachęcającymi do pozostania w domu. Każdego tygodnia użytkownicy social mediów na kanałach ALL – Accor Live Limitless i ibishotels mogą wziąć udział w aktywnościach, które zainspirują ich do spędzania czasu w czterech ścianach i zachęcą do wirtualnych interakcji.
Accor Live Limitless (ALL), nowy lifestylowy program lojalnościowy Grupy Accor oferujący nagrody oraz angażujące wydarzenia i usługi, wystartował z globalną internetową inicjatywą. Dzięki „ALL at home” każdy może odkryć nowe pasje, rozwinąć dotychczasowe hobby czy wziąć udział w wirtualnych wydarzeniach bez wychodzenia z domu. Poprzez regularne dostarczanie contentu z wielu dziedzin, takich jak sport, gastronomia i szeroko rozumiana rozrywka, Accor chce dostarczyć użytkownikom doświadczenia skrojone na miarę lifestylowego programu ALL.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.