PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Ceetrus Polska promuje bioróżnorodność

Ceetrus Polska promuje bioróżnorodność
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 cze 2020 14:04

Przed dwa tygodnie w kilkunastu Centrach Handlowych Auchan zarządzanych przez Ceetrus Polska odbędzie się kampania edukacyjna pt. „Świat pszczół”. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi klientów centrów handlowych na potrzebę troski o owady zapylające oraz zachęcenie do podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 cze 2020 14:04

Ceetrus Polska opiera swoją strategię zrównoważonego rozwoju na dwóch kluczowych założeniach: carbon neutral C- oraz territory positive T+. W ramach działań z zakresu carbon neutral C- firma Ceetrus podejmuje się ograniczenia śladu węglowego, a także ogranicza konsumpcję mediów. Firma troszczy się również o bioróżnorodność terenów wokół obiektów handlowych i dostosowuje je do lokalnych ekosystemów. We współpracy z ekologami dosadza różne gatunki krzewów, drzew i traw.

Z kolei w ramach działań territory possitive T+ w centrach i galeriach handlowych zarządzanych przez firmę odbywa się szereg akcji i wydarzeń dla klientów, podczas których promowany jest ekologiczny styl życia. Jedną z takich inicjatyw jest kampania edukacyjna pt. „Świat pszczół”, której tematem jest życie pszczół i owadów zapylających. Projekt łączy działania w przestrzeni centrów handlowych z komunikacją w mediach społecznościowych poszczególnych obiektów.

– Nasze centra handlowe działają aktywnie na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zarówno w zakresie rozwiązań ograniczających ślad węglowy, a także w bogatym programie działań edukacyjnych adresowanych do naszych klientów, w którym ważne miejsce zajmuje ekologia – mówi Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, lider komunikacji, CSR i innowacji w Ceetrus Polska.

W ramach akcji „Świat pszczół” przy dwunastu galeriach handlowych całej Polsce pojawią się w domki dla owadów zapylających wykonane przez Warsztat Terapii Zajęciowej Przyjaciele z Poznania. Z kolei w pasażach galerii handlowej będzie można obejrzeć wystawę tematyczną. Dzięki planszom edukacyjnym odwiedzający będą mogli nauczyć się rozpoznawać owady i poznać je bliżej. Będzie to również okazja, by dowiedzieć się, jak stworzyć miejsce przyjazne pszczołom w przydomowym ogródku lub na balkonie. Na wystawie pojawią się również prace plastyczne wykonane przez uczniów szkół podstawowych mieszczących się w sąsiedztwie galerii handlowych.

Żeby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, podczas kampanii zostanie wykorzystana komunikacja online. Na profilach galerii handlowych na Facebooku będą dostępne cztery filmy poruszające tematykę ochrony pszczół i owadów zapylających.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!