PARTNERZY PORTALU


Centrum Janki z nową kampanią wizerunkową

Centrum Janki z nową kampanią wizerunkową
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 mar 2014 13:01

Na początku marca Centrum Janki wystartowało z modową kampanią wizerunkową promującą najnowsze kolekcje ubrań i dodatków na sezon wiosna-lato 2014. Najnowsza kampania, wykorzystująca billboardy, materiały POS zamieszczone w centrum oraz media społecznościowe zachęca do zakupów w Centrum Janki całe rodziny.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 mar 2014 13:01
Motywem przewodnim materiałów prasowych jest zakochana w modzie i trendach czteroosobowa rodzina Jankowskich, która towarzyszyć będzie Centrum Janki przy działaniach marketingowych aż do końca roku.

- Chcemy pokazać mieszkańcom Warszawy i okolic, że Centrum Janki posiada bogatą ofertę modową, która odpowiada na potrzeby i finansowe możliwości rodzin kochających pięknie wyglądać, takich jak nasi „Jankowscy" - mówi Anna Walerych, dyrektor Centrum Janki.

Grupą docelową modowej kampanii wizerunkowej są kobiety z dziećmi mieszkające w Warszawie oraz okolicach, które lubią modnie wyglądać i robić zakupy dla całej rodziny. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w Centrum Janki potrwa do końca marca.

Główni najemcy Centrum Janki to Leroy Merlin, Saturn oraz hipermarket Real. Ofertę centrum uzupełnia 76 butików i sklepów średnio powierzchniowych. Na terenie obiektu działają: mulitiplex Cinema City oraz kompleks strefy food court z 11. restauracjami. Całkowita powierzchnia użytkowa Centrum Janki to ponad 83.000mkw.

Właścicielem Centrum Janki jest spółka celowa CH Janki Sp. z o.o., zarządzana przez Valad Polish Retail Fund. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska SA.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.222.124
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!