PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galeria Jurajska z nową linią kreatywną

Galeria Jurajska z nową linią kreatywną
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 sty 2020 09:50

Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 sty 2020 09:50

Od kilku lat Galeria Jurajska konsekwentnie realizuje strategię budowania pozycji nr 1 w regionie. Ma ku temu powody, to nie tylko największe centrum handlowe w Częstochowie i północnej części woj. śląskiego (49 tys. m kw.), ale także obiekt mający najwięcej sklepów - aż 200.

Nic więc dziwnego, że swoją linią kreatywną na 2020 rok obiekt postanowił jeszcze mocniej zaakcentować ten fakt. Podkreślać to mają zarówno przewijające się przez całą kampanię hasło-wezwanie "Nr 1", jak również hasła poszczególnych odsłon. I tak np. w styczniu Jurajska wyprzedaże promowała hasłem - "najlepsze okazje".

- Na swoją pozycję rynkową Galeria Jurajska pracowała bardzo ciężko, dlatego postanowiliśmy się w tym roku pochwalić się efektem tej pracy, mocno akcentując naszą pozycję, ale także atuty galerii. W tym pomogą kolejne odsłony linii kreatywnej, wspierające zarówno wydarzenia, jak i najważniejsze punkty kalendarza handlowego - mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

- Nowością w naszej komunikacji jest dosłowność. Nie ukrywamy komunikatu, nie nakładamy na niego żadnego copywritingowego make up'u, wręcz przeciwne mówimy dumnie, wprost i odważnie, że jesteśmy najlepsi. Tym samym nasza linia kreatywna stoi nieco w kontrze do stonowanych komunikatów, jakie dziś dominują na rynku - dodaje.

- Ponadto wybrane przez nas hasło zobowiązuje i nakłada na nas obowiązek, aby wywiązać się z obietnicy i podtrzymać pozycję nr 1. Ta jedynka to także gwarancja, że wszystko, co zaoferujemy klientom będzie najwyższej jakości - mówi.

Na mocny komunikat postawiono także w warstwie graficznej. Ta jest mocno modowa, jak zresztą sama galeria. Dominują w niej nasycone barwy, mające przywodzić na myśl kolorowe rozkładów magazynów fashion. Na tym tle osadzone są hasła poszczególnych projektów marketingowych oraz główne zawołanie, czyli "Nr 1".

- Tą kampanią zrywamy ze skromnością. Przez cały rok w ciekawy sposób będziemy podkreślać wszystkie nasze atuty, to jest m.in. największą ofertę handlową w tej części regionu, największą ofertę rozrywkową z największym kinem, największą ofertę poza handlową z Bulwarami Jurajskimi czy największą liczbę wydarzeń dla klientów. Skala samej galerii staje się tutaj samo nasuwającym się wyróżnikiem - mówi Dziubin-Łuszczyk.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.248.103
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!