PARTNERZY PORTALU


Galeria Mokotów i Arkadia wchodzą do wirtualnej rzeczywistości

Galeria Mokotów i Arkadia wchodzą do wirtualnej rzeczywistości
  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Dodano: 25 cze 2014 17:04

Unibail-Rodamco i firma Niantic Labs, należąca do Google, wprowadzają alternatywną rzeczywistość do centrów handlowych. To międzynarodowy projekt „Ingress", oparty na zasadach gry komputerowej, który w czerwcu trafił do warszawskiej Arkadii i Galerii Mokotów - informuje Marketing przy Kawie.

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Dodano: 25 cze 2014 17:04
Wielowątkowa fabuła rozgrywa się w przestrzeni galerii handlowych. Dzięki narzędziom cyfrowym gracz wnika w wirtualny wymiar rzeczywistości. Musi odnaleźć tajemnicze portale, przez które do świata realnego dostaje się „egzotyczna materia", a następnie je zająć i obronić przed wrogimi drużynami.

Do poszukiwań wykorzystuje Google Maps i GPS. Portalami mogą być dzieła sztuki, zabytki czy elementy architektury miejskiej. W Arkadii i Galerii Mokotów można je odnaleźć m.in. w wybranych butikach (Adidas Original, Celio i innych).

Projekt ma zostać wdrożony w osiemnastu centrach handlowych grupy Unibail-Rodamco w sześciu krajach (we Francji, w Austrii, Danii, Szwecji, Polsce i Czechach) - - informuje Marketing przy Kawie..


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.166.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!