Hotele Diament rozpoczynają kampanię marketingową z prezentem

Najniższa możliwa cena za pokój i prezent dla każdej osoby, która dokonała rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową Hoteli Diament. To sposób w jaki sieć chce podziękować swoim klientom za wybór ich marki. Kampania ma być długoterminowa, a książka jako gwarantowany upominek, to zawsze ciekawa forma spędzenia czasu w podróży.
- Cieszę się, że w czasach, kiedy wydawałoby się, że nie potrafimy obejść się bez telefonu i laptopa, wciąż można postawić w centrum zainteresowania właśnie książkę. Ta kampania jest tego dobrym przykładem. Miło widzieć w naszych hotelach zaczytanych gości - mówi Rafał Bakalarski, prezes sieci Hotele Diament SA i dodaje: - Istnieje potrzeba świeżego spojrzenia na budowanie relacji na linii klient-marka. Pytajmy, jakie nasz gość ma oczekiwania, czego potrzebuje, a przede wszystkim, jaka forma gratyfikacji sprawi mu rzeczywistą radość, co spowoduje, że będzie chciał do nas wrócić. W przypadku hoteli trudność jest podwójna, gdyż pomysł na to czym obdarujemy gościa, powinien być dla niego atrakcyjny, a ponieważ mówimy o niezwykle szerokim profilu klienta - równocześnie bardzo uniwersalny. Dla mnie ostatecznym potwierdzeniem, że udało nam się dobrze połączyć te oczekiwania, są opinie osób rezerwujących u nas pobyt.
Po złożeniu internetowej rezerwacji, goście odbieraja nagrodę przy dokonywaniu meldunku w wybranym hotelu Diament. W ramach kampanii można skompletować „Diamentową Bibliotekę". Znajdzie się w niej literatura polska, anglojęzyczna, sensacja, tytuły kobiece, jak również publikacje dla dzieci.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.