Ikea Retail wybrała Grey Group

Grey Group zrealizuje dla Ikei kampanię reklamową innowacyjnego systemu mebli kuchennych. Dla firmy Ikea to zarazem pierwsza od ponad dwudziestu lat zmiana oferty wyposażenia kuchni.
- Bardzo cieszymy się, że będziemy pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. To wdzięczny temat komunikacji dla agencji reklamowych, gdyż od wielu lat Ikei prezentuje w swoich kampaniach nowatorskie pomysły kreatywne. Nasz koncept wykroczy jeszcze dalej poza standardy branży i z pewnością będzie bardzo charakterystyczny. To także wyjątkowy projekt z perspektywy klienta. Pierwsza od lat zmiana asortymentu kuchennego jest ważnym momentem w historii IKEA, a my będziemy w nim uczestniczyć - mówi Monika Bierwagen, vice president i managing director, Grey Worldwide Warszawa.
Proces przetargowy, mający wyłonić agencję odpowiedzialną za stworzenie nowej kampanii systemów kuchennych ruszył w lutym 2014. Pracą zespołów kreatywnych GREY group kierował Jakub Korolczuk, Executive Creative Director GREY group. Za kontakt z Klientem odpowiadała Magda Frankowska - Skorupa, Account Executive. Współpraca pomiędzy GREY group i IKEA ma charakter projektowy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.