Jubileuszowa loteria Castoramy zakończona

Castorama Polska sp. z o.o. zakończyła jubileuszową loterię z okazji swoich 17. urodzin. W tym roku firma przekazała swoim klientom ponad 167 000 nagród. Kluczyki do nagrody głównej, czyli samochodu Volkswagen Tiguan, podczas finału akcji przedstawiciele Castoramy wręczyli osobie, która zrobiła zwycięskie zakupy w sklepie w Skierniewicach.
- Loterie urodzinowe stały się już tradycją w naszej firmie. W ich organizację angażuje się cały zespół. Szykując specjalne atrakcje dla klientów, chcemy m.in. podkreślić naszą wdzięczność za wszystkie wspólne lata. Od momentu otwarcia naszego pierwszego sklepu w Polsce w 1997 roku Polacy chętnie korzystają z naszej oferty i darzą nas zaufaniem. Wśród marketów budowlanych, Castorama to najpopularniejszy sklep w Polsce. Jesteśmy postrzegani jako firma zapewniająca najlepsze ceny oraz wysoką jakość produktów i usług, a zwłaszcza fachowe doradztwo. - mówi Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą w Castorama Polska.
W tegorocznej akcji Castorama Polska zwiększyła liczbę nagród w loterii urodzinowej o ponad połowę - do przeszło 177 300. Klienci robiący zakupy na dowolną kwotę wygrywali m.in. karty podarunkowe o wartości 10, 20, 50, 100 i 1000 zł. Wśród nagród były też nagrody rzeczowe.
Castorama Polska Sp. z o.o. działa na rynku od 1994 roku. W 1997 roku spółka uruchomiła swój pierwszy sklep w Warszawie, przy ulicy Popularnej. Obecnie firma prowadzi sprzedaż w 72. obiektach na terenie całego kraju (w tym 69 Castoram i 3 Brico Depot). Ich łączna powierzchnia handlowa wynosi 460 tys. mkw. Spółka zatrudnia ponad 10 tys. pracowników. Sklepy Castorama zajmują pierwsze miejsce w kategorii DIY („do it yourself") w Polsce.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.