PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Karta w zamian za nietrafiony prezent

Karta w zamian za nietrafiony prezent
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 paź 2019 16:38

Toruńskie centrum handlowe Nowe Bielawy wdrożyło właśnie rozwiązanie, które ma zminimalizować rozczarowanie chybionymi prezentami wśród mieszkańców.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 paź 2019 16:38

Szacuje się, że w USA ponad 9,5 miliarda dolarów rocznie wydaje się na niechciane prezenty. To zawrotna suma, ale na polskim gruncie sytuacja wcale nie wygląda lepiej.

Według internetowego badania Kantar TNS przeprowadzonego na zlecenie platformy sprzedażowej eBay w 2018 roku, co trzeci Polak otrzymał rok wcześniej co najmniej jeden prezent na święta, który wcale nie był spełnieniem jego marzeń. A do tego dochodzą jeszcze inne okazje takie jak np. urodziny, imieniny, ślub, komunia czy rocznica.

Na liście najbardziej niepożądanych prezentów są m.in. skarpetki, artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki oraz perfumy.  Co robimy, gdy taki upominek trafi w nasze ręce?

Okazuje się, że coraz powszechniejsze jest pozbywanie się nietrafionych podarków np. ich zwracanie do sklepu lub masowe odsprzedawanie na portalach aukcyjnych. Cała sytuacja przysparza więc nie lada stresu, nie tylko osobie obdarowanej, ale przede wszystkim tej, która prezent sprawiła.

Nie powinno być więc zaskoczeniem, że handlowcy poszukują coraz to nowych rozwiązań na znalezienie uniwersalnego upominku, który zminimalizuje ryzyko niezadowolenia po obu stronach. 

Takim wsparciem mogą się okazać karty podarunkowe, rozwiązanie, które zyskuje w Polsce coraz większą rzeszę zwolenników –  także wśród firm, które decydują się na wręczenie takich kart swoim partnerom biznesowym, a także np. zamiast bonów na święta - pracownikom. Taka formuła prezentu pojawiła się właśnie w Centrum Nowe Bielawy w Toruniu. W jaki sposób to działa?

Karta podarunkowa to rodzaj elektronicznej formy płatniczej typu prepaid, którą możemy zasilić dowolną kwotą z przedziału od 30 zł do 1000 zł, a następnie jak sama nazwa wskazuje, podarować ją wybranej osobie na dowolną okazję. Następnie, obdarowany takim voucherem może iść do sklepu i samodzielnie dokonać zakupu.

- Idziemy z duchem czasu, ponieważ taka formuła prezentu cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów. Nie bez przyczyny, bo zalet takiego rozwiązania jest wiele. Przede wszystkim ułatwia ono wybór podarunku, co jest nie lada wyzwaniem. Kupujący oszczędza  czas, który poświęciłby na poszukiwania właściwej rzeczy, dodatkowo unika stresu, czy ta spełni oczekiwania drugiej strony. To także korzystna opcja, gdy na zakup decydujemy się na ostatnią chwilę. Z kolei sam obdarowany zyskuje niezależność i wolność wyboru, ponieważ w ramach karty podarunkowej może wybrać towary lub usługi, które rzeczywiście go interesują. Dla każdej ze stron jest to więc sytuacja bardzo komfortowa - mówi Marta Drzewiecka, przedstawicielka właściciela Centrum Nowe Bielawy w Toruniu.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.228.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.