PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Krakowska Serenada rozwija system prosprzedażowy

Krakowska Serenada rozwija system prosprzedażowy
Po Męsku z udziałem stylistki OSy, mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 lut 2020 15:18

Mayland Real Estate, zarządca krakowskiego Centrum Serenada, stawia na prosprzedażowe wsparcie najemców. Ta strategia przekłada się na wielopłaszczyznową współpracę przy realizacji licznych programów motywujących najemców.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 lut 2020 15:18

– Konsekwentnie budujemy system, w którym zasadnicze znaczenie odgrywa stymulowanie najemców do działań prosprzedażowych. Służy temu cały pakiet precyzyjnie adresowanych aktywności. W każdej z nich uczestniczą zarówno najemcy (od kilkunastu do kilkudziesięciu) jak również ich klienci. W sumie obejmuje to dziesiątki pracowników salonów i sklepów oraz setki klientów. Ku naszej satysfakcji, te liczby stale rosną – mówi Marek Ciszewski, dyrektor Centrum Serenada.

Wśród przedsięwzięć aktywizujących najemców jest m.in. konkurs na najatrakcyjniejszą dla klientów witrynę w kategoriach dla małych, średnich oraz dużych najemców sieciowych. Oprócz miesięcznych wyróżnień w tym roku po raz pierwszy w tej rywalizacji przyznana będzie nagroda roczna. Szanse najemców rosną po skorzystaniu z usług profesjonalnego visual merchandisera. Zarządca Serenady udostępnił taką możliwość wszystkim zainteresowanym. Polem aktywności jest także „Grywalizacja dla salonów”, która odbywa się przy okazji akcji prosprzedażowych organizowanych przez Centrum. Prezenty otrzymują nie tylko klienci, ale także pracownicy sklepów, którzy zachęcą do zakupów największą liczbę kupujących oraz najemcy. Tym ostatnim Centrum Serenada zapewnia reklamę.

Najemcy krakowskiego centrum są zapraszani także do projektów promocyjno-marketingowych dedykowanych konkretnym grupom klientów. Warsztaty klubu Mam Moc to spotkania z wyjątkowymi osobami, które inspirują kobiety (moda, zdrowy tryb życia, zdrowe gotowanie, rozwój osobisty). Podobne spotkania organizowane są także dla panów w klubie Po Męsku. Wszystkie działania wspierają możliwości prezentacji i sprzedaży asortymentu danych najemców bezpośrednio u zainteresowanej grupy klientów. W roku 2020 Mayland planuje w Serenadzie rozwój dotychczasowych programów oraz inicjatywy skierowane do nowych grup targetowych, przede wszystkim do pracowników okolicznych biurowców oraz studentów.

Krakowskie Centrum Serenada jest laureatem wielu nagród m.in. otrzymało tytuł Centrum Handlowego Roku 2019 według najemców w  konkursie Eurobuild Awards, zostało wyróżnione jako „Miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi”, a także m.in. CEE Retail Real Estate Awards 2017 – Retail Project oraz Property Design Awards 2018. Centrum Serenada zostało otwarte w 2017 r. Na powierzchni 42 000 mkw. oferuje klientom 170 sklepów i punktów usługowych oraz bogatą ofertę wypoczynkowo-rekreacyjną. Mayland zarządza także gdyńskim Centrum Riviera. Obecnie finalizowana jest rekomercjalizacja tego obiektu. Podpisano ponad 160 umów, a portfolio Riviery powiększyło się o ponad 50 nowych najemców.

 

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.173.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!