PARTNERZY PORTALU


Magdalena Różczka nową ambasadorką centrum handlowego w Gliwicach

Magdalena Różczka nową ambasadorką centrum handlowego w Gliwicach
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 25 lut 2014 14:17

Gliwickie Centrum Handlowe Forum będzie reklamować znana aktorka Magdalena Różczka. Już niebawem ukażą się pierwsze reklamy nowej kampanii, inspirowanej motywami filmowymi - informują przedstawiciele galerii.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 25 lut 2014 14:17
Symbole i motywy znane ze światowego kina posłużyły do stworzenia scenariusza reklamy, rozpisanego według kalendarza handlowego i odnoszącego się do różnych gatunków filmowych (komedii romantycznej, filmu gangsterskiego, sensacyjnego czy fantasy). Stylizacje Magdaleny Różczki nawiązują do znanych kobiecych ról filmowych lub wizerunku gwiazd światowego kina. Efekt to pokazanie różnych typów i temperamentów kobiecych nawiązujących do poszczególnych akcji handlowych. Slogany stanowić będą parafrazę tytułów lub łączyć kontekst filmowy i handlowy.

- Celem naszej najnowszej kampanii jest konsekwentne pozycjonowanie centrum i wyeksponowanie jego oferty. Przeprowadzone w ub. roku badania, zrealizowane przez pracownię GfK Polonia, dowiodły, że przez naszych klientów jesteśmy postrzegani przede wszystkim jako obiekt o przewadze marek modowych i z sektora urody. Klienci doceniają poziom i spójność dotychczasowych kampanii reklamowych, w których aktorki odgrywały kluczową rolę. Oprócz tego w planach na ten rok mamy dwie loterie, w których nagrodami są podróże do miast słynących z filmowych festiwali - tłumaczy Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzająca CH Forum w Gliwicach, Jones Lang LaSalle.

Za koncepcję kampanii i realizację sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć jest znany fotograf Krzysztof Opaliński. Stylizację do sesji opracowała Agnieszka Ścibior, a wizażem i fryzurami zajmowali się Julita Jaskółka, Kacper
Rączkowski i Adam Szaro.

Pierwsze reklamy zobaczymy na przełomie lutego i marca. Będą one emitowane przez cały rok m.in. na ścianach wielkoformatowych i billboardach oraz na terenie samego obiektu (w tym citylighty i ekrany digital signage). Część budżetu centrum przeznaczy na prasę, głównie regionalną.

Magdalena Różczka jest kolejną przedstawicielką show-biznesu, która swoim wizerunkiem wspiera CH Forum. Przed nią w reklamach gliwickiego centrum wystąpiły Małgorzata Socha, Ola Kuligowska, Magda Mołek oraz Agnieszka Włodarczyk.

Retransmisja sesji:

FOKUS NA TRÓJMIASTO - Inwestorzy potrzebują bezpiecznych portów


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.129.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!