PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Magnolia Park rusza z nową akcją zakupową

Magnolia Park rusza z nową akcją zakupową
Magnolia Park
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 cze 2020 08:23

Zbliża się pierwsza po przerwie akcja zakupowa w Magnolia Park. Do zdobycia jest 500 kart podarunkowych o wartości 50 zł. Tym samym największa galeria we Wrocławiu powoli wraca do tradycyjnej formuły wydarzeń, ale z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 cze 2020 08:23

Po działaniach on-line realizowanych w ostatnim czasie przez Magnolię Park, teraz wracają wydarzenia stacjonarne. W najbliższą sobotę, 27 czerwca, odbędzie się akcja „Karta Podarunkowa za zakupy”. Osoby, które w tym dniu zrobią zakupy za minimum 250 zł (na maksymalnie dwóch paragonach), otrzymają Kartę Podarunkową Magnolia Park o wartości 50 zł. – To ulubiona akcja zakupowa naszych klientów, dlatego zaczynamy właśnie od niej – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park. – Tym samym stopniowo wracamy do formuły lubianych przez naszych klientów eventów, oczywiście z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego – podkreśla. 

Akcja potrwa od godziny 11.00 do 20.00 lub do wyczerpania puli kart. Stoisko zostanie umieszczone w pobliżu wejścia od ulicy Legnickiej. Magnolia Park ma do rozdania aż pół tysiąca Kart Podarunkowych. Są znakomitym pomysłem na prezent, a także atrakcyjnym i eleganckim sposobem gratyfikacji pracowników. Można nimi płacić w blisko 260 sklepach i stoiskach handlowych w Magnolia Park.

Harmonogram wydarzeń w Magnolia Park będzie wzbogacany z miesiąca na miesiąc. Niedawno na parkingu pod Magnolia Park przeprowadzono zbiórkę krwi dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (pierwszą z cyklu). Aktualnie trwa wystawa Moto Summer, na której do 6 lipca prezentowane są miejskie i dostawcze modele samochodów popularnych marek. Po zakończeniu Moto Summer przyjdzie czas na drugą zbiórkę krwi zaplanowaną na 9 lipca. Ponadto zbliżają się dwie wystawy: plakatów nadesłanych na konkurs graficzny „Zooprojektuj”, zachęcających do zakupu Biletu na Przyszłość do wrocławskiego zoo, oraz fotografii prezentujących Karkonosze w obiektywie Wiktora Barona. – O wszystkich wydarzeniach i datach będziemy informowali na bieżąco. Tęskniliśmy za naszymi klientami, choć warto zaznaczyć, że przez czas pozostawaliśmy blisko nich, realizując program „Magnolia Park Inspiruje”. Oprócz tego pomagaliśmy potrzebującym w ramach programu „Magnolia Park Pomaga”. Tym niemniej cieszymy się, że możemy ponownie zapraszać klientów bezpośrednio do galerii – mówi Marta Kocik.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.186.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!