Odbywające się od 2016 roku pokazy mody Mercure Fashion Night to wydarzenia, które poprzez modę opowiadają o swoich inspiracjach, lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami, w których znajdują się hotele sieci Mercure. Od 2019 r., dzięki współpracy marki z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru, wydarzenia nabiorą dodatkowego wymiaru. Partnerstwo z MSKPU, to z jednej strony to szansa dla adeptów sztuki projektowania, z drugiej natomiast - nowoczesna platforma komunikacji marki ze swoimi gośćmi.
Współpraca Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru oraz należącej do Grupy Accor marki Mercure to tylko jedna z nowości, jaka od 2019 r. widoczna będzie w ramach projektu Mercure Fashion. Wieloetapowe partnerstwo zakłada m.in. udział ekspertów Accor w zaplanowanym na marzec pokazie dyplomowym studentów MSKPU oraz nagrodzenie najlepszych projektów. Ich autorzy dostaną unikalną szansę na ponowną prezentację swoich prac podczas zaplanowanego na kwiecień pokazu Mercure Fashion Night, który odbędzie się we wnętrzach hotelu Mercure Warszawa Centrum.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (84%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL