PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Miasto a centrum handlowe. Case gdyńskiego Centrum Riviera

Miasto a centrum handlowe. Case gdyńskiego Centrum Riviera
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 paź 2019 17:57

Przykłady współpracy Centrum Riviera z miastem Gdynia to spektrum realizowanych okazjonalnie i cyklicznie przedsięwzięć, które budują obraz marki nierozerwalnie związanej z miastem partnerskimi relacjami. Obu stronom przynosi to wymierne korzyści.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 paź 2019 17:57

– Współpraca z lokalnymi społecznościami to nie tylko obowiązkowy zapis o społecznej odpowiedzialności biznesu w nowoczesnej firmie. Pozycja, jaką w relacjach z miastem zbudowało Centrum Riviera, pokazuje, że może to być dla partnerów nie tylko wypełnienie misyjnych zobowiązań, ale także perspektywa atrakcyjna finansowo. Przedsięwzięcia, w które się angażujemy konsekwentnie budują pozycję Gdyni jako jednego z najważniejszych ośrodków nadmorskich i przekładają się na liczbę turystów zostawiających w mieście niemałe pieniądze. Wymierne korzyści odnoszą także nasi partnerzy handlowi. Footfalle podczas największych imprez bywają o kilkadziesiąt procent wyższe niż w okresach bezeventowych – mówi Maciej Kiełbicki, członek zarządu, dyrektor zarządzający Mayland Real Estate. Przykładowo, w tym roku Centrum Riviera gościło 44 Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, który przyciągnął rzesze fanów kina. – W trakcie trwania Festiwalu, Rivierę odwiedziło niemal 200 tysięcy osób, które poza filmowymi atrakcjami, chętnie korzystały z bogatej oferty Centrum. Podejmujemy starania o przedłużenie tej owocnej współpracy na następne lata – dodaje.

M. Kiełbicki przypomina także o jeszcze jednym efekcie harmonijnych relacji B2B. Centrum Riviera, jako największy obiekt handlowo-rozrywkowy na Pomorzu w istotny sposób przyczyniło się do tego, że Gdynia zajmuje w grupie miast od 50 do 300 tys. mieszkańców trzecie miejsce w kraju pod względem wygody robienia zakupów.

Korzyści ze współpracy z Centrum Riviera doceniają również władze miasta. – Mieszkańcy oczekują różnorodnej oferty handlowej na wysokim poziomie. Zadaniem samorządu jest wypracowanie takich rozwiązań, które wspierać będą zarówno małych jak i dużych przedsiębiorców. Bardzo nas cieszy, kiedy angażują się oni w społeczne akcje i życie mieszkańców, nie tylko w sferze dotyczącej zakupów. Centrum Riviera jest przykładem partnera bardzo dobrze rozumiejącego taką potrzebę – mówi Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni.

Katalog wspólnych inicjatyw Centrum Riviery z miastem Gdynia jest imponujący. Obok typowo lokalnych jak: odnawianie szpitala Gdynia, sadzenie lasów na Kaszubach, wsparcie dla hospicjów, domów dziecka i akcje ze schroniskami oraz wielkanocna Fabryka Pisanek dla uczniów szkół podstawowych, Centrum Riviera realizuje także imprezy o wymiarze wykraczającym poza lokalność. Takie było m.in. PKO Grand Prix Gdynia (w Rivierze było centrum operacyjne biegu, start i meta oraz ceremonie wręczania medali), zorganizowane w tym roku sprzątanie plaż pod hasłem „Eko Rivera” podnoszące komfort wypoczynku turystów odwiedzających Gdynię i okolice albo cykliczny Słoneczny Patrol Riviery. Wśród licznych atrakcji była m.in. Plaża Skarbów, która co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Zakopane na plaży skrzynki z prezentami od najemców Centrum zawsze budzą wiele pozytywnych emocji. W tym roku blisko 50 partnerów Riviery podjęło współpracę przy akcjach organizowanych we współpracy z miastem.

 

 

 

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.72
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.