PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Nowa strategia Galerii Klif przynosi efekty

Nowa strategia Galerii Klif przynosi efekty
Galeria Klif
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 sty 2020 09:28

Bliżej ludzi i miasta, w którym funkcjonuje Galeria Klif – to główne kierunki działań marketingowych podejmowanych przez Galerię Klif w ostatnich 12 miesiącach. Gdyńska galeria stawia na promocję kultury i atrakcyjne spędzanie czasu dostosowane do szerokiej grupy odbiorców.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 sty 2020 09:28

2019 rok upłynął pod znakiem wdrażania nowej strategii wizerunkowej marki, opartej o otwartość, różnorodność i bliską współpracę ze społecznością lokalną. 

Mecenat nad kulturą

Galeria zaangażowała się w liczne akcje współpracy z kulturą i instytucjami kultury. Klif promował działalność młodych artystów i zaangażował się w międzynarodowy festiwal kultur - Globaltica. Najszerzej komentowaną akcją galerii była współpraca z Muzeum Miasta Gdyni, które wspólnie z galerią przygotowało 5 wernisaży wystaw, prezentujących historię “miasta
z morza i marzeń”.

Sukces wizerunkowy podkreśliła obecność przedstawicieli środowisk artystycznych, kulturalnych, szkolnych, ale również władz miejskich. Zapowiadane są kolejne wydarzenia, bowiem Galerię Klif i Muzeum wiąże wieloletnia umowa.

95 tysięcy głosów w niezwykłym konkursie

Swój związek z Gdynią galeria podkreśliła też organizując we współpracy z największą lokalną gazetą - “Dziennikiem Bałtyckim”, wydawnictwem Polska Press oraz Muzeum Miasta Gdyni konkurs “Z miłości do Gdyni”. Jego celem było wyłonienie i nagrodzenie osób, które stanowią współczesne gdyńskie ikony - społeczników, osoby przedsiębiorcze czy aktywne na niwie kulturalnej. W trwającym 6 tygodni plebiscycie oddano łącznie aż 95 tys. głosów! Patronat nad konkursem objął Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdyni.

Strategiczny sojusz z przedsiębiorczymi kobietami

Rozwijając działalność CSR Galeria Klif postawiła na współpracę z prężnym i aktywnym Polskim Stowarzyszeniem Kobiet Biznesu. PSKB regularnie korzysta z wsparcia Galerii w organizacji popularnych spotkań – „Śniadań Mistrzyń”, gromadzących każdorazowo kilkadziesiąt pań. Od kwietnia 2019 roku Klif gościł 3 takie spotkania, w których udział wzięło łącznie prawie 150 uczestniczek. Współpraca jest kontynuowana w 2020 r.

Miejsce, w którym kreatywnie spędza się czas

Galeria realizuje także aktywności adresowane do rodzin i dzieci. Gang Kliffiego - zabawne maskotki, które można kolekcjonować, jako nagrody akcji paragonowej, uczyły małych gdynian angielskiego, kreatywnego spędzania czasu czy robotyki. Łącznie w cotygodniowych zajęciach od września 2019 roku udział wzięło prawie 250 dzieci.

 

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.154.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!