PARTNERZY PORTALU

Prolokalny program sieci Mercure zawitał w Budapeszcie

Prolokalny program sieci Mercure zawitał w Budapeszcie
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 gru 2019 17:43

Pierwsza węgierska odsłona Local Days zawitała do Budapesztu. Zaproszeni goście, wśród których znaleźli się także blogerzy z Polski, mieli okazję doświadczyć pasji marki poprzez udział w aktywnościach skupiających się na lokalności. Gospodarzem wydarzenia był hotel Mercure Budapest City Centre.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 gru 2019 17:43

 Ideą, jaka przyświeca marce Mercure, w ramach programu Discover Local, jest pokazanie, jak marka promuje lokalną kulturę, kuchnię i rzemiosło.

Poprzez Local Days marka Mercure realizuje swoją pasję związaną z lokalnymi inspiracjami i tradycją. W ramach programu organizowane są m.in. wydarzenia pozwalające poznać charakter wybranych lokalizacji. Miejscowe aktywności, poznawanie tradycyjnych smaków, odkrywanie kultury i rzemiosła regionu to tylko niektóre z jego elementów. Tym razem, w poniedziałek 16 grudnia marka zaprosiła grupę blogerów i influencerów do Budapesztu, by zapewnić im unikalne wspomnienia współgrające z zimową atmosferą stolicy Węgier. Wśród nich znalazła się trójka polskich blogerów: Travelover, The Traveling Onion i 101countriesbefore50.

Hotel Mercure Budapest City Center, który przeszedł całkowitą renowację mieści się na słynnej ulicy Váci, w samym centrum miasta. Do dyspozycji gości jest 239 pokoi ulokowanych na 9 piętrach obiektu.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!