PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Rekordowy rok dla Gemini Park Bielsko-Biała

Rekordowy rok dla  Gemini Park Bielsko-Biała
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 sty 2020 17:04

Huczne 10. urodziny galerii z 10 tys. nagród, wystawa edukacyjna, zaangażowanie się w kolejny projekt charytatywny z Tomem Hanksem, wsparcie dla akcji przeciwko nienawiści, a także "ciche poniedziałki" dla osób z autyzmem. Pod względem liczby wydarzeń i ich różnorodności 2019 roku był rekordowy dla Gemini Park Bielsko-Biała.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 sty 2020 17:04

W rzeczywistości rynkowej pełnej ograniczeń w handlu, centra handlowe muszą nie tylko coraz aktywniej komunikować się z otoczeniem, ale także coraz kreatywniej. Liczy się zindywidualizowany przekaz, ściślejsza współpraca z najemcami, ale także stały rozwój relacji ze społecznością lokalną i najbliższym sąsiedztwem. Ta wielowymiarowość sprawia, że z roku na rok rośnie liczba wydarzeń organizowanych przez centra handlowe.

Przykładem jest zeszłoroczna aktywność Gemini Park Bielsko-Biała. W zaledwie 12 miesięcy galeria zorganizowała aż 60 różnych kampanii, akcji społecznych, wystaw i eventów. Tym samym znalazła się w gronie najaktywniejszych marketingowo centrów handlowych w województwie śląskim.

- Pod względem marketingowym był to intensywny rok. W 2019 roku postawiliśmy zarówno na większą liczbę akcji pro-sale i aktywujących footfall, jak również na jeszcze ściślejszą współpracę z lokalnymi partnerami i najemcami. Sięgnęliśmy odważnie po edutainment, wprowadzając wydarzenia zapewniające mądrą rozrywkę. Włączyliśmy się i wsparliśmy także ważne lokalnie akcje społeczne - mówi Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.

Jak podkreśla przedstawicielka galerii, jest to kontynuacja obranej strategii marketingowej. - Wydarzenia, które organizowaliśmy miały jasny cel. Z jednej strony, wspierają budowany od lat rodzinny wizerunek, a tym samym wzmacniają pozycjonowanie, jako obiektu dla wielu pokoleń, łączącego zakupy z czasem wolnym, a do tego będącego blisko społeczności lokalnej. Z drugiej strony, miały na celu pomóc najemcom, aktywizując sprzedaż w kluczowych dla handlu momentach - mówi Dworak.

Cel: wesprzeć biznes najemcy

I tak, 2019 rok przyniósł Gemini Park aż 29 projektów, które wsparły sprzedaż. Największą była loteria na 10. urodziny. Do wygrania w niej było aż 10 tys. nagród, w tym 3 Skody City Go. W loterii udział wzięło aż 24 tys. osób. Wydano łącznie 95 tys. kuponów (aż 21% wzrost dzienny w stosunku do loterii w 2018r). W efekcie w maju 2019 roku w porównaniu do maja 2018 zanotowano wzrost sprzedaży galerii na metr kwadratowy na poziomie 13,6 proc. Ponadto centrum handlowe zorganizowało dwie duże akcje wyprzedażowe, Black Weekend, sezonowe promocje m.in. "SuperNoc Zakupów" oraz zniżki z magazynami Twój Styl, Show, Avanti Logo, Elle i Glamour. Nie zabrakło także kampanii promujących kluczowe momenty kalendarza handlowego.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.187.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!