PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Rośnie footfall Galerii Jurajskiej. Kluczem marketing

Rośnie footfall Galerii Jurajskiej. Kluczem marketing
Galeria Jurajska, zajęcia z Calypso, fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2020 09:33

Czystozaury, loterie, wspólne treningi. To część strategii Galerii Jurajskiej mającej na celu zapewnić bezpieczeństwo klientów i podnieść footfall. Konieczna jest ścisła współpraca z najemcami.



  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2020 09:33

Marketing najemcy kluczowym działaniem

COVID-19 wywrócił plany marketingowe centrów handlowych do góry nogami. Znaczna część wydarzeń musiała zostać odwołana, a kampanie zmienione. Na tym tle zaczęły się jednak budować nowe plany, jeszcze bardziej niż przed pandemią zorientowane na najemcę. Przykładami chwali się Galeria Jurajska. 

- Przed marketingiem galerii postawione są dziś 3 priorytetowe cele, to odzyskanie footfall'u, odbudowa obrotów, a także zapewnienie maksimum bezpieczeństwa kupującym. Tylko podejmując się ściślejszej i wielowymiarowej współpracy z obecnymi w galerii markami, jesteśmy w stanie je w pełni, ale i w krótkim czasie je zrealizować - mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

Jak dodaje, liczy się jednak przy tym otwartość na pomysły, ale także wzajemne zrozumienie obu stron. Centra handlowe muszą się bardziej wsłuchiwać w potrzeby najemców i lokalnego rynku, a najemcy muszą zrozumieć, że jest to ciężka praca zespołowa, w której cele są zbieżne.

- Dużym sukcesem Galerii Jurajskiej w ostatnich miesiącach jest osiągnięcie tego poziomu współpracy, w którym obie strony doceniają swoje starania w walce ze skutkami pandemii - uzupełnia.

Prosale rośnie w siłę

I faktycznie, od zniesienia lockdown'u Galeria Jurajska zrealizowała już kilka dużych projektów, które angażowały najemców. Pomagają w tym zwłaszcza organizowane akcje prosale. Już w czerwcu centrum handlowe jako pierwsze na rynku powróciło do aktywności loteryjnych. Jurajska zdecydowała się na kontynuację loterii, która rozpoczęła się jeszcze przed pandemią.

Decyzja była strzałem w dziesiątkę. Wyniki II etapu akcji okazały się być lepsze, niż te przed pandemią, wspierając obroty tuż po zniesieniu lockdown'u. W czasie loterii klienci nie tylko zarejestrowali więcej paragonów niż w marcu, ale także dwa razy więcej osób wzięło udział w samej akcji. Wrzesień przyniósł podobny projekt wspierający sprzedaż. Trwająca właśnie "Loteria z Aladynem" z rekordową pulą nagród wartą ponad 100 tys., tylko w pierwszym dniu wygenerowała obrót rzędu ponad 274 tys. zł.

- Akcje prosale są odpowiedzią zarówno na potrzeby najemców, jak i lokalnego rynku. Z jednej strony wspieramy sprzedaż, z drugiej doceniamy i premiujemy zakupy klientów, którzy już do nas wrócili. Wszystko z zachowaniem bezpieczeństwa, czego najlepszym przykładem jest trwając właśnie loteria. Klienci mają w niej możliwość losowania nagród poruszając ręką nad "magiczną" lampą. Wszystko bez dotykania ekranu i z zachowaniem rygoru sanitarnego - mówi Dziubin-Łuszczyk.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.50.59.138
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!