PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Święta w Pasażu Grunwaldzkim

Święta w Pasażu Grunwaldzkim
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 gru 2019 11:14

Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki postawił w świątecznym okresie na przeżycia i integrację tworząc opowieść, która stała się czymś więcej niż tylko oryginalnym nośnikiem reklamowym. Tak powstało pierwsze mobilne studio nagrań, w którym świąteczną narrację współtworzyli klienci.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 gru 2019 11:14

Nie ma jednego modelu klienta. Pomimo marketingowych podziałów i prób zdefiniowana zróżnicowanych typów nabywców, każdą osobę odwiedzającą centrum handlowe określa przypisany jej zbiór cech warunkujących upodobania oraz dokonywane wybory, w tym te zakupowe. Tym, co łączy wszystkie typy odbiorców oferty jest chęć bycia zaskakiwanym oraz możliwość doświadczania emocji. Pozytywnym zaskoczeniem może być zarówno przemodelowanie oferty handlowo-usługowej, jak i tworzenie niestandardowych wydarzeń. Chodzi o budowanie pozytywnych doświadczeń. Tworząc wydarzenia centra handlowe muszą zatem zrozumieć, że liczy się nie tylko ich temat przewodni czy oprawa, a emocje jakie wywołują, relacje jakie budują.

- Personalizacja czy storytelling całkowicie przemodelowały myślenie o wydarzeniach. Oferta skrojona na miarę stała się tylko sloganem. Naszym zadaniem jest dostrzeganie potrzeb klienta, definiowanie pragnień oraz generowanie pozytywnych doznań. Klient nie oczekuje od nas kolejnego gadżetu a zaskoczenia, emocji, które pozostaną z nim na długo – mówi Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

Powstaje zatem pytanie o to, co najcenniejszego można podarować najbliższym? Wspólnie spędzony czas i troska to najlepsze z prezentów. Dlatego w tym roku Pasaż Grunwaldzki postawił na niezwykły podarunek jakim jest personalizowana bajka na dobranoc, którą można obdarować nie tylko najmłodszych.

W centrum powstało mobilne studio nagrań, w którym każdy chętny mógł nagrać własną dedykację i dołączyć ją do udźwiękowionej bajki. W ten sposób Zuzia, Maja czy Kacper otrzymają niezwykły prezent od mamy, taty, dziadków, czy ukochanej cioci. Bajka wraz z personalizowanymi życzeniami zostały oryginalnie zapakowane – plik dźwiękowy został bowiem zamieszczony na nośniku USB w formie świątecznego Renifera Rudolfa.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!