PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Święta w Pasażu Grunwaldzkim

Święta w Pasażu Grunwaldzkim
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 gru 2019 11:14

Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki postawił w świątecznym okresie na przeżycia i integrację tworząc opowieść, która stała się czymś więcej niż tylko oryginalnym nośnikiem reklamowym. Tak powstało pierwsze mobilne studio nagrań, w którym świąteczną narrację współtworzyli klienci.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 gru 2019 11:14

- Żyjemy w świecie dominacji obrazu, wszechobecnych tabletów oraz telefonów komórkowych. Dlatego w te Święta, nieco w opozycji, chcemy podkreślić niezwykłą siłę „dźwięku”. Powszechnie wiadomo, że słuchanie bajek przez dzieci zwiększa zakres ich słownictwa, sprzyja poszerzaniu horyzontów, uczy empatii i kreatywności. Dlatego wspólnie z autorką książek dla dzieci – Magdaleną Zarębską, napisaliśmy historię o przygodach rezolutnego reniferka. Bajka nie tylko bawi, ale zawiera również cenne przesłanie. Bardzo zależało nam, żeby stworzony przez Pasaż prezent był personalizowany, a obdarowana osoba miała poczucie, że został przygotowany z myślą o niej. Zdecydowaliśmy się więc na nieszablonowe studio nagrań, w którym w asyście profesjonalnego dźwiękowca można nagrać własne życzenia świąteczne i dodać je do udźwiękowionej opowieści. W ten sposób głos rodzica, babci, a może męża czy żony – bo przecież każdy z nas ma w sobie coś z dziecka – pozostanie z obdarowanym.” – przybliża niezwykły projekt Paulina Stach.

Centrum postawiło również na niestandardową oprawę wydarzenia. W Pasażu Grunwaldzkim można było bowiem spotkać „zaspanego Mikołaja” w pasiastej piżamie i szlafroku oraz towarzyszące mu elfy. Wszystko to za sprawą motywu przewodniego, czyli świątecznej bajki na dobranoc.

Warsztaty DIY

- W tym roku grudzień w sektorze fashion to nie tylko zwiększone obroty, ale również rewolucja w pojmowaniu sprzedaży. Wprowadzona przez jedną z czołowych marek odzieżowych możliwość abonamentowego wypożyczania ubrań rewolucjonizuje pojęcie zakupów i ma doprowadzić do zwiększenia świadomości ekologicznej. W ślad za eko trendem wiele marek tworzy dedykowane linie odzieży wykonane z materiałów z recyklingu    i produkowanych z poszanowaniem dla naszej planety. Znaczenie ma także jakość. Klienci zwracają uwagę na wykonanie oraz szukają ubrań, które zostaną z nimi na lata. Mając na uwadze zmiany, jakie dzieją się wokół nas, zależało nam, aby w ramach aktywności dla dzieci stworzyć angażujące warsztaty, które uświadomią najmłodszym odwiedzającym nasze centrum, że doskonały prezent można wykonać własnoręcznie. Maskotka Renifera Rudolfa, wykonana częściowo z materiałów z recyclingu podczas warsztatów DIY, może stanowić doskonałą alternatywę dla zakupu kolejnej zabawki. Co równie ważne, zadbaliśmy o to, by dostępne atrakcje pozostały bezpłatne i nie opierały się o mechanizm prosprzedażowy – dodaje Paulina Stach.

Oprawa świąteczna Pasażu Grunwaldzkiego stawia w centrum uwagi klienta, opowiada historię, dostarcza emocji, pozwala doświadczać i współtworzyć, ale przede wszystkim buduje relacje.

 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!