Polacy zainwestowali w tego typu inwestycje około 1,38 mld złotych. Rosnąca podaż powoduje, że niedługo ta suma może wynieść nawet 3,4 mld złotych. Tym bardziej potrzebne są zatem rozwiązania, które działałyby na korzyść klienta.

– Stawiamy na to, by klient otrzymywał zrozumiałe dla niego informacje, pozwalające rzetelnie przyjrzeć się ofertom i porównać je ze sobą, szacując tym samym ryzyko, z jakim – jak każda forma nastawionej na zysk inwestycji – może się wiązać ulokowanie kapitału w condo- bądź aparthotelu – wyjaśnia Mateusz Stachewicz, specjalista ds. prawnych w PZFD. – Mamy świadomość, w jakim gąszczu różnego typu ofert poruszają się potencjalni nabywcy. Dla nich przygotowujemy zbiór podstawowych informacji, które pozwolą baczniej przyglądać się inwestycjom – dodaje ekspert w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

 

Szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl