Na fali boomu budowlanego pojawia się coraz więcej ofert inwestycji w apartamenty w condo- i aparthotelach, czyli głównie pokoje czy domki kempingowe na wynajem krótko terminowy.

Nauczeni negatywnymi doświadczeniami związanymi z upadkiem Amber Gold, GetBacku czy załamaniem rynku kryptowalut, urzędnicy Komisji Nadzoru Finansowego, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju chcą trafić pod strzechy z ostrzegawczym przekazem dotyczącym condohoteli. Z informacji dziennika.pl wynika, że w poniedziałek 18 listopada ruszy wielka kampania medialna, pojawi się specjalna strona internetowa i spoty w telewizji oraz radiu. Wszystko pod hasłem „Oczarowani”.

– Nazwa kampanii jest nieprzypadkowa. Określa ona szeroką grupę nieprofesjonalnych inwestorów – osoby poszukujące atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych, nieposiadające jednocześnie niezbędnej wiedzy lub doświadczenia do właściwej oceny dostępnych ofert. Brak świadomości wielu rodzajów ryzyka sprawia, że mogą one zostać łatwo „oczarowane” możliwościami uzyskania szybkich i wysokich zysków – mówi DGP Jacek Barszczewski, rzecznik prasowy KNF.

Condohotele w całej Polsce. Zobacz najnowsze inwestycje