• Budynki, które komercjalizowaliśmy w 2022 roku w 60 - 70 proc. zajęli obywatele zza wschodniej granicy - Alicja Kościesza, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Resi4Rent.
  • Klienci stali się bardziej świadomi. Wiedzą, gdzie chcą mieszkać i jakie udogodnienia chcą mieć w budynku - Katarzyna Kyrcz, Chief Operating Officer w LivUp.
  • Strategia rozwoju i przygotowywania projektów PRS powinna obejmować działania zmierzające do stworzenia nowej jakości mieszkań na wynajem i zwiększania ich atrakcyjności - Tomasz Bradecki, Wydział Architektury na Politechnice Śląskiej.
  • Budynki PRS wyróżniają się ciekawymi wyglądem, tworzą ład przestrzenny i kształtują otoczenie - Jakub Bartos, dyrektor zarządzający i właściciel Pracowni Architektury Wnętrz Decoroom.
  • Szalenie ważne jest, aby do projektów PRS podchodzić ze swego rodzaju misją - Rafał Grzelewski, architekt, wspólnik w Grupie 5 Architekci.

Szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL