PARTNERZY PORTALU

#mixed-use

SERWIS SPECJALNY

Inwestycje mixed-use: jak wygląda idea piętnastominutowego miasta w praktyce

Inwestycje mixed-use: jak wygląda idea piętnastominutowego miasta w praktyce
Projekt Piaseczno, nowa inwestycja mixed use Nhood, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 lis 2021 08:39

Przestrzeń, w której wszystko, czego potrzebujemy mamy na co dzień w zasięgu 15-minutowego spaceru, jazdy rowerem czy komunikacją miejską, to koncepcja urbanistyczna, o której coraz częściej mówi się na rynku nieruchomości. Jak wygląda w praktyce, jakie korzyści przynosi mieszkańcom miasta, a jakie inwestorowi oraz najemcom?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 lis 2021 08:39
  • Nowe inwestycje, nad którymi firma Nhood pracuje w całej Europie, wpisują się w ideę piętnastominutowego miasta.
  • Zgodnie z nią, projekty tworzące nowe kwartały miejskie mają służyć budowaniu różnorodnych funkcji, które mieszkańcy mają w zasięgu kwadransa.
  • To nie tylko sposób na oszczędność czasu i ograniczanie podróży samochodowych, lecz również możliwość tworzenia nowej tkanki miejskiej oraz budowania i wzmacniania więzi między mieszkańcami.

– Celem inwestycji mixed-use jest stworzenie przyjaznego sąsiedztwa, w którym ludzie mogą zaspokoić wszystkie codzienne potrzeby związane z mieszkaniem, pracą, nauką, spędzaniem czasu wolnego, rozrywką i zakupami bez konieczności przemieszczania się na przykład do centrum miasta – podkreśla Ada Walentek, dyrektor generalna Nhood Polska. – Poprzez tę koncepcję chcemy zmieniać otoczenie planowanych przez nas projektów, zgodnie z naszą strategią potrójnego pozytywnego wpływu na społeczności, środowisko i gospodarkę (People, Planet, Profit) – dodaje Ada Walentek.

Ada Walentek, dyrektor generalna Nhood Polska. mat.pras.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Korzyści dla zarządzających i najemców

Inwestycja mixed-use przynosi wymierne korzyści nie tylko mieszkańcom, lecz także najemcom, którzy zdecydują się na rozwój biznesu na jej terenie. Połączenie wielu funkcji w ramach inwestycji korzystnie wpływa na częstotliwość wizyt w obiekcie oraz wydłuża je.

– Bogata oferta handlowa, rozrywkowa, kulturalna, a także obecność nowoczesnych biur czy obiektów miejskich przyciągają szeroką i zróżnicowaną grupę odbiorców, wśród których są mieszkańcy, pracownicy biur, odwiedzający centrum handlowe, a także korzystający z oferty kulturalnej oraz obiektów użyteczności publicznej. Najemcy mogą więc czerpać korzyści z synergii funkcji obiektu, stabilnej odwiedzalności i dotrzeć do różnych grup odbiorców – podkreśla Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.97.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!