PARTNERZY PORTALU

Kryzys nie musi uderzać w sieci handlowe. Wystarczy odpowiedni koncept i nisza - wywiad z Dariuszem Stefaniakiem, dyrektorem Brice Polska.

Kryzys nie musi uderzać w sieci handlowe. Wystarczy odpowiedni koncept i nisza - wywiad z Dariuszem Stefaniakiem, dyrektorem Brice Polska.
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 30 lis 2012 21:57

Brice to jedna z młodszych marek na polskim rynku sieci odzieżowych. Choć wystartowała kilka lat temu, to dopiero teraz szykuje zakrojoną na szeroką skalę ekspansję sieci sprzedaży i kampanię marketingową. - Klienci uważają, że nasz koncept ma to coś, czego brakuje na rynku polskim - mówi Dariusz Stefaniak.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 30 lis 2012 21:57

Jak ocenia Pan kondycję branży modowej w Polsce?

Na dzień dzisiejszy sytuacja jest dobra. Na co dzień widzę, jak wygląda to we Francji, gdzie kryzys widoczny jest gołym okiem. Tego, co widzimy w Polsce, nie możemy w żaden sposób nazwać kryzysem. Potwierdzają to obroty naszej sieci w Polsce, gdzie co roku notujemy duże wzrosty. Mogę podać przykład ostanio otwartego sklepu na warszawskim Targówku. Okazało się, że jego wyniki są o wiele lepsze, niż wstępnie zakładaliśmy. Jest to m.in. związane z brakiem bezpośredniej konkurencji w tym segmencie mody męskiej. Nasi klienci uważają, że nasz koncept ma to coś, czego brakuje na rynku polskim. Chodzi o połączenie rzeczy "casualowych" do noszenia na co dzień z ofertą klasycznych garniturów. W Polsce tak naprawdę mamy sieci z modą bardzo młodzieżową albo wyspecjalizowane z bardzo dobrej jakości garniturami. Nowoczesny mężczyzna chciałby jednak ubierać się w jednym miejscu i być może dlatego inne sieci odczuwają w jakiś sposób spadek liczby klientów. My tego jednak nie odczuwamy.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • Borek 2012-12-16 17:35:22
    ta jasne chyba dla ludzi takich jak Polityk albo prawnik.W ziołem się za chanel zabawkami na święta i ci lipa może 1000zł obrotu nie zarobku i to ma być stabilny silny rynek,wokół mnie reszta tez narzekała ze od półtora roku lipa niech wprowadzą jeszcze więcej supermarketów to Polska zgnije w nędzy.
  • Longin 2013-03-31 04:04:12
    Witam wszystkich.Jestem mieszkańcem Katowic, mieszkam niedaleko centrum handowego 3 Stawy w którym znajduje się sklep Brice.Zakupiłem tam już kilka rzeczy i z czystym sumieniem moge polecić innym.Ubrania i dodatki dobrej jakości, dobra obsługa i ciekawy wystrój sklepu.Minusem jest jedynie strona internetowa, która podaje ceny w €.Po przeliczeniu według aktualnego kursu i udaniu się do sklepu okazuje się, że ceny są jednak nieco wyższe.Prosiłbym o jak najszybszą zmianę tego-może czas otworzyć Polską stronę internetową z cenami w złotówkach.Pozdrawiam, Mateusz K
  • Rob 2014-01-15 11:36:50
    Witam Kupiłem tam spodnie pierwszy i ostatni raz. Jakoś bazarowa to mało powiedziane. Reklamacje rozpatruje sprzedawca. Nie polecam
  • Ala 2014-10-02 13:29:18
    Ze stroną internetową sklepu po polsku nadal krucho, znalazłam tylko po francusku (nawet nie da się po angielsku nic przeczytać). Kiepska ta kampania marketingowa na Polskę. A już trochę czasu minęło od artykułu, który jest powyżej (opubl. w listopadzie 2012!) Firma w Polsce jakoś się nie rozwija. Francuzi boją się języka angielskiego, a co dopiero mówić o języku polskim....A czas leci, konkurencja nie śpi... I Co Pan na to Panie Dyrektorze?
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.165.57.161
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!