Z kryzysem wizerunkowym borykają się obecnie nie tyle poszczególni deweloperzy, ile cała branża. Co można więc zrobić, by odwrócić tę negatywną percepcję, a przynajmniej złagodzić jej skutki? - o tym Joanna Tauber, prezes zarządu Tauber Promotion.
- Jednym z aspektów, które zdecydowanie wpływają negatywnie na postrzeganie deweloperów, jest wszechogarniająca tabloidyzacja informacji.
- Kluczowe może być wprowadzenie i nagłośnienie samoregulacji branży.
- Na poprawę wizerunku niebagatelny wpływ ma, m.in. spójna i przejrzyście prowadzona komunikacja, coraz silniej przenoszona do mediów społecznościowych.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (94%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze