PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Burger King rozdawał za darmo produkty... McDonalds

 Burger King rozdawał za darmo produkty... McDonalds
  • Autor: adage.com
  • Dodano: 05 gru 2013 12:08

W jaki sposób sprawdzić zaangażowanie swoich fanów w mediach społecznościowych? Odpowiedź na to pytanie znalazł norweski Burger King, który zdecydował się na rozdawanie za darmo produktów konkurencyjnego McDonalds - czytamy na portalu "Advertising Age".

  • Autor: adage.com
  • Dodano: 05 gru 2013 12:08
Burger King postanowił sprawdzić, ilu spośród 38 tys. jego fanów na portalu społecznościowym Facebook tak naprawdę jest związanych z marką. Sieć stworzyła specjalną aplikację, w której użytkownicy Facebooka mogli wybrać pomiędzy dwoma opcjami - jedna przekierowywała na nowy fanpage Burger Kinga, druga natomiast wiązała się z otrzymaniem vouchera na Big Maca w McDonald's oraz listu pożegnalnego. W ten sposób Burger King chciał się pozbyć "nieprawdziwych" fanów, którzy umieszczali na fanpage'u krytykujące sieć wpisy.

Okazało się, że nowy fanpage uzbierał zaledwie 8 tys. osób, natomiast 30 tys. osób zdecydowało się na otrzymanie darmowego Big Maca. Mimo mniejszej liczby fanów, nowy fanpage Burger Kinga cieszy się aż pięciokrotnie większym zaangażowaniem fanów (takim jak komentowanie i lajkowanie postów), niż poprzednia strona społecznościowa.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!