Euro RTV AGD przesyła wirtualne pozdrowienia


Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci Euro RTV AGD oraz smartfonach Motorola. Za technologiczne przygotowanie tego wydarzenia odpowiedzialni byli specjaliści z polskiej spółki Nanovo.
Klienci, którzy odwiedzili sklepy RTV AGD, zachęceni zostali do znalezienia smartfona Motorola i wykonania polecenia wyświetlonego na ekranie, na którym na co dzień wyświetlane są treści reklamowe i marketingowe. Zadaniem uczestników było wpisanie imienia. Natychmiast pojawiało się ono w spersonalizowanym komunikacie, i to na wszystkich ekranach w sklepie – nawet stu na raz! Motorola pozdrawiała z ekranów Anię, Kasię, Jana i Krzysztofa, ale też innych potencjalnych odbiorców o nietypowych imionach, co dodatkowo angażowało ich w zabawę. Przy okazji klienci mieli okazję na zapoznanie się z funkcjami promowanych smartfonów, które prezentował przedstawiciel marki obecny w sklepie. Za udział w zabawie uczestnicy otrzymali nagrody, w postaci gadżetów.
– Wspólnie z siecią sklepów RTV Euro AGD stworzyliśmy wspaniałą akcję, która wywoływała uśmiech wśród jej uczestników, zachęcała do zabawy i zapoznawała ze smartfonami z portfolio Motorola. Świetny wynik wyświetleń personalizowanych komunikatów jest dla nas najlepszą odpowiedzią, czy akcja była udana i czy warto ją w przyszłości powtarzać – mówi Katarzyna Zańczuk, Retail Marketing Manager w Motorola Polska.
Koncepcję tej niezwykłej zabawy opracowali od strony kreatywnej – przedstawiciele marki Motorola, a za stronę technologiczną odpowiadali specjaliści z Nanovo, którzy wspierają sieć RTV AGD opracowaniu i integracji technologii cyfrowych.
- Nasi specjaliści mieli tu doskonałą okazję, aby zaprezentować możliwości, jakie daje nasze autorskie oprogramowanie Signio 2. Wykorzystali do tego też doświadczenie z pracy przy innych projektach, nie tylko we współpracy z EURO RTV AGD. Na swoim koncie mamy m.in. opracowanie koncepcji, wdrożenie i utrzymywanie systemów wewnętrznej nawigacji w dużych obiektach biurowych, które w tym przypadku posiadało analogiczne elementy, co i w tej nietypowej akcji związanej z promocją smartphone’ów Motorola – mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój firmy.
Nanovo specjalizuje się w projektowaniu, wdrożeniu i utrzymaniu nowoczesnych rozwiązań in-storedigital.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.