Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością


Rozszerzona rzeczywistość to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom przedświąteczną zabawę w wymiarze AR.
W Hali Grodzkiej (na poziomie -1) został ustawiony telebim w formie prezentu. Wyświetlany jest na nim obraz rzeczywisty (rejestrowany z kamery na żywo) z nałożonym wideo zawierającym dwa scenariusze. Uczestnicy mogą zatańczyć ze Świętym Mikołajem i jego elfami, a także pomóc pchać sanie wypełnione prezentami. W obu przypadkach stają się częścią obrazu i są wyświetlani jako element animacji na telebimie.
Dzięki możliwościom technologicznym Galeria Krakowska proponuje nowe możliwości spędzania wolnego czasu czy urozmaicenia zakupów, z którego – jak się okazuje – klienci chętnie korzystają. Taka forma rozrywki dostarcza ciekawych wrażeń i jest alternatywą dla klasycznych przedświątecznych eventów. Wykorzystanie bohaterów w postaci Mikołaja czy elfów wpisuje się w przedświąteczną atmosferę, czerpiąc równocześnie z nowych technologii.
To nie pierwsza tego typu akcja łącząca świat rzeczywisty z wirtualnym – Galeria Krakowska od wielu lat organizuje innowacyjne akcje z udziałem gwiazd internetu. W 2018 roku w Galerii Krakowskiej stanęło Studio Krakowska, w którym popularni youtuberzy zdradzali kulisy swojej pracy – nagrywania i montowania filmików.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.