PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

EEC Online

Trwa transmisja sesji

Zobacz program Wydarzenia Zaloguj się


Ikea zachęca do odpoczynku. Nowa kampania wizerunkowa firmy

Ikea zachęca do odpoczynku. Nowa kampania wizerunkowa firmy
Fot.pixabay
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 kwi 2018 12:14

Kiedy wszyscy dookoła krzyczą "Rusz się!" albo "Nie zatrzymuj się nawet na chwilę!", to zapominamy o tym, że nie tylko powinniśmy, ale czasami musimy, po prostu odpocząć. Bo przecież, gdy odpoczywamy, to wiele zmienia się w naszym życiu - to właśnie wtedy podejmujemy ważne decyzje, czy wyznaczamy sobie nowe cele. Dlatego w nowej kampanii Ikea zachęca, by w natłoku zadań i obowiązków znaleźć czas na odpoczywanie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 kwi 2018 12:14

Marka zwraca również uwagę na to, że najlepiej odpoczywa się w naturalnym otoczeniu. Dlatego proponuje nam rozwiązania, które są najlepszym towarzystwem nicnierobienia - w ramach kampanii promowane są meble i dodatki z naturalnych tkanin oraz materiałów, z którymi obcowanie uspokaja i pozwala lepiej wypocząć.

O wyróżnialność spotów ponownie zadbał Fisz, który wcielił się w rolę narratora afirmującego odpoczywanie i podkreślającego jego wartość. Narracja ta wzmocniona jest relaksującą muzyką skomponowaną przez Andrzeja Smolika, budującą nieśpieszne tempo spotów i będącą idealnym tłem do odpoczywania.

Komunikacja wizerunkowa będzie wykorzystywała emitowane w szeroko zasięgowych mediach spoty, w których podkreślana jest wartość tego pozornego "robienia nic", a także spoty kontekstowe, wyświetlane przed blokami filmowymi i programami sportowymi.

Działania wizerunkowe prowadzone będą również w internecie, z wykorzystaniem influencerów
i niestandardowych aktywności w mediach społecznościowych – więcej informacji o tych działaniach już wkrótce.

Równolegle prowadzone będzie wsparcie wybranych linii produktowych związane
z odpoczywaniem. Pierwsza kampania, dedykowana sofom, rozpoczęła się na początku kwietnia i obejmuje emisję spotów produktowych, wykorzystanie reklam wideo oraz kampanię bannerową w internecie, a także działania w radio i w punktach sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Aktywacje z Influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a komunikacją PR zajmuje się Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.59.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!