PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Polska w centrum zainteresowania Radisson Hotel Group

Polska w centrum zainteresowania Radisson Hotel Group
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 lis 2019 15:11

Stałe zainteresowanie dynamicznym rynkiem nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz sektorem hotelarsko-gastronomicznym skłoniło Radisson Hotel Group do organizacji corocznego spotkania z lokalnymi interesariuszami. Wydarzenie All Eyes on Poland 2.0 staje się powoli tradycją grupy, która przy tej okazji podsumowuje osiągnięcia mijającego roku w obszarze rozwoju w Polsce i przedstawia strategię na najbliższe lata.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 lis 2019 15:11

W corocznym spotkaniu wzięło ponad 80 przedstawicieli firm z sektora nieruchomości, inwestorów oraz pozostałych partnerów biznesowych grupy w Polsce. Zaproszeni goście mieli okazję spotkać się z gronem osób zarządzających w Grupie w takich obszarach jak rozwój, sprawy operacyjne, relacje inwestorskie, prawo, komunikacja, wzornictwo i kwestie techniczne. Wyniki działalności biznesowej Grupy na przestrzeni ostatniego roku oraz plany rozwoju na kolejny okres przedstawili Elie Younes – wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju, Valerie Schuermans, wiceprezeska ds. rozwoju oraz Olof Karlsson, dyrektor regionalny w Polsce i Europie Centralnej i Płd.-Wsch.

- Polska to najszybciej rozwijający się rynek w tej części Europy. Od lat intensywnie rozwijamy tu marki Radisson Hotel Group, oferując inwestorom szeroki wachlarz możliwości współpracy i gwarantując wysoki zysk z inwestycji. All Eyes On Poland 2.0 to dla nas świetna okazja, aby spotkać się osobiście z naszymi partnerami biznesowymi i przedstawić im sukcesy, jakie wspólnie udaje nam się osiągać w Polsce – podkreśla Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju w Radisson Hotel Group.

Radisson Hotel Group intensywnie inwestuje w Polsce i kraj ten jest jednym z kluczowych rynku rozwoju. Obecność grupy nad Wisłą przekłada się na 19 hoteli z 4 500 pokojami w użyciu lub w fazie budowy. Radisson Grupa jest także największym międzynarodowym operatorem hotelowym w polskich ośrodkach wypoczynkowych. W Polsce, jako jedynym kraju w Europie, jest obecne wszystkie 5 marek Radisson Hotel Group. Znajdują się tu m.in. obiekty in. na Radisson Blu - największa ekskluzywna marka hotelowa w Europie, zostały tu także wprowadzone 3 nowe marki na polskim rynku: odważna marka lifestyle'owa Radisson RED, Radisson i Radisson Collection.

Uczestnicy All Eyes on Poland 2.0 poznali szczegółowe plany rozwoju oraz mieli okazję zapoznać się z nowymi modelami operacyjnymi wprowadzonymi w obiektach w Polsce. Grupa będzie stawiać na dalszy rozwój poprzez realizację koncepcji mieszkań z obsługą (tzw. serviced appartments) w głównych polskich metropoliach, wprowadzenie marki Radisson do największych i średnich miast oraz do ośrodków wypoczynkowych, a marki Radisson RED do Trójmiasta.

Zaproszenie goście mieli także okazję podziwiać odnowione wnętrza hotelu nowej marki w Polsce -Radisson Collection Hotel, Warsaw oraz spróbować wykwintnej kuchni serwowanej przez kucharzy Nokto Restaurant, znajdującej się na terenie obiektu.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.