PARTNERZY PORTALU


Stary Browar rozwija program lojalnościowy

Stary Browar rozwija program lojalnościowy
Lidia Kalita, Anna Meczynska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska fot. J. Wittchen
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 wrz 2018 10:18

W czasie wrześniowego Klubu Starego Browaru miała premierę Karta Stałego Klienta Starego Browaru. Dzięki niej można skorzystać ze zniżek i parkingu za darmo.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 wrz 2018 10:18

Aby zdobyć kartę, należy zrobić zakupy w Starym Browarze na minimum 10 000 zł (Karta Biała), albo 20 000 zł (Karta Czarna) i rejestrować paragony (ważne aż przez rok) na jego stronie internetowej albo… być Klubowiczem Starego Browaru. Ta ostatnia grupa, licząca kilka tysięcy osób, to najwierniejsi klienci Starego Browaru, którzy jako pierwsi dowiedzieli się o wprowadzeniu programu lojalnościowego w czasie czterech wieczorów 12. edycji Klubu w ubiegłym tygodniu. Spotkania te składają się z pokazów mody najnowszych kolekcji marek premium dostępnych w Starym Browarze, atrakcji kulturalnych (tym razem był to koncert Marcina Wyrostka) i akcji charytatywnej (zbierano na rzecz podopiecznych Drużyny Szpiku). Jak zwykle w spotkaniach Klubu Starego Browaru biorą udział polscy projektanci – tym razem byli to Robert Kupisz, Lidia Kalita, Anna Orska, Hektor & Karger, znane z programu „Top Model” TVN modelki i modele, znani i lubiani, jak Katarzyna Bujakiewicz, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Bartek Jędrzejak. Pokaz mody stylizowała Anna Męczyńska, a wyreżyserowała jak zwykle Katarzyna Sokołowska. 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.12.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!