Stary Browar rozwija program lojalnościowy


W czasie wrześniowego Klubu Starego Browaru miała premierę Karta Stałego Klienta Starego Browaru. Dzięki niej można skorzystać ze zniżek i parkingu za darmo.
Aby zdobyć kartę, należy zrobić zakupy w Starym Browarze na minimum 10 000 zł (Karta Biała), albo 20 000 zł (Karta Czarna) i rejestrować paragony (ważne aż przez rok) na jego stronie internetowej albo… być Klubowiczem Starego Browaru. Ta ostatnia grupa, licząca kilka tysięcy osób, to najwierniejsi klienci Starego Browaru, którzy jako pierwsi dowiedzieli się o wprowadzeniu programu lojalnościowego w czasie czterech wieczorów 12. edycji Klubu w ubiegłym tygodniu. Spotkania te składają się z pokazów mody najnowszych kolekcji marek premium dostępnych w Starym Browarze, atrakcji kulturalnych (tym razem był to koncert Marcina Wyrostka) i akcji charytatywnej (zbierano na rzecz podopiecznych Drużyny Szpiku). Jak zwykle w spotkaniach Klubu Starego Browaru biorą udział polscy projektanci – tym razem byli to Robert Kupisz, Lidia Kalita, Anna Orska, Hektor & Karger, znane z programu „Top Model” TVN modelki i modele, znani i lubiani, jak Katarzyna Bujakiewicz, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Bartek Jędrzejak. Pokaz mody stylizowała Anna Męczyńska, a wyreżyserowała jak zwykle Katarzyna Sokołowska.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.