PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Stocznia Gdańska na ubraniach Reserved

Stocznia Gdańska na ubraniach Reserved
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 sty 2019 11:45

Stocznia Gdańska jest motywem przewodnim flagowej kolekcji ubrań LPP. RE ART jest stworzona we współpracy z młodymi grafikami i fotografami. 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 sty 2019 11:45

LPP wprowadza do swojej flagowej marki kolejną odsłonę limitowanej kolekcji RE ART tworzonej we współpracy z młodymi grafikami i fotografami. Motywem przewodnim tegorocznej edycji projektu jest Stocznia Gdańska, której zdjęcia oraz ilustracje można odnaleźć na bluzach czy T-shirtach Reserved. W kolekcji nie zabrakło również grafik z refleksyjno-ironicznymi komentarzami polskiej rysowniczki. 

- Kolekcja RE ART to przykład łączenia ubrań ze sztuką grafiki, malarstwa i fotografii. W ten sposób chcemy promować polskich artystów, a jednocześnie podkreślić, że historia naszej firmy i poczucie estetyki są nierozerwalnie związane z miejscem, gdzie powstają nasze projekty. Cieszymy się, że nasze najbliższe otoczenie dostarcza tak wiele inspiracji do pracy twórczej i że moda może odzwierciedlać to, skąd jesteśmy i z czego jesteśmy dumni – komentuje Anna Radzikowska, dyrektor departamentu damskiego Reserved w LPP. Polski producent odzieży od 25 lat ma swoją siedzibę w Gdańsku. Zarówno tam, jak i w Warszawie, mieszczą się biura projektowe firmy, gdzie powstają kolekcje marki Reserved.

Kolekcję RE ART współtworzyli m.in. Michał Szlaga, autor fotografii w oryginalny sposób obrazujących Stocznię Gdańską oraz Agnieszka Nagórska, której obrazy i grafiki przedstawiające stoczniowe żurawie łączą w sobie siłę realistycznego przekazu z nutą ciekawej kolorystyki. W projekcie uczestniczyła również Edyta Draus, która przyznaje że największym źródłem inspiracji w tworzeniu grafik jest dla niej codzienność - Chociaż ta szklanka jest dla mnie zawsze do połowy pusta, to w codzienności szukam przyjemności i punktów zaczepienia. Bardziej niż obrazy inspirują mnie jednak słowa, dlatego chętnie przemycam je na rysunku. Współpraca z Reserved pozwoliła zaistnieć moim ilustracjom w kompletnie innej przestrzeni użytkowej i skali. Koszulka to nie plakat, podlega zupełnie innym procesom. Współpraca z marką była bardzo inspirująca, a jej efektem stała się seria bardzo kobiecych koszulek w spójnej stylistyce i tonacji. Pozytywnym zaskoczeniem było też zestawienie moich ilustracji z pracami pozostałych artystów tej edycji RE ART – Agnieszki Nagórskiej i Michała Szlagi, a potem cała oprawa graficzna projektu.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (7)

  • niko 2019-02-01 15:20:17
    Tego jeszcze nie było, ale o dziwo wyszło bardzo oryginalnie.
  • Michał 2019-02-04 17:28:25
    Lubie każdą formę przejawu lokalnego patriotyzmu wśród firm. Bardzo trafiony pomysł.
  • agabel 2019-02-05 11:43:15
    Polscy wykonawcy, polskie wzory. Czemu jest tak mało tego typu projektów?
  • Sławek 2019-02-05 19:31:56
    Ciekawe połączenie. Przydałyby się też linie z innymi miastami, chętnie bym kupił.
  • Marika 2019-02-14 12:17:37
    Widziałam tą kolekcje i wygląda bardzo fajnie, czekam na następne edycje.
  • Kris 2019-02-26 19:34:17
    Pewnego rodzaju forma street artu na ubraniach zawsze mi się podoba. Więcej tego typu grafik.
  • dawid 2019-02-28 19:37:25
    Dobry pomysł z metkami, będzie można się zapoznać z twórcą, przy okazji dla niego jest to świetna forma promocji.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.210.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.