W Arkadach Wrocławskich dzieci mają głos


„U nas dzieci mają głos!” to hasło promocji, jaką Arkady Wrocławskie przygotowały dla swoich klientów w listopadzie. Akcja prosprzedażowa prowadzona jest w ramach nowej strategii rozwoju centrum, które postawiło na budowę kompleksowej oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin.
- Listopadowa akcja paragonowa doskonale wpisuje się w nową strategię Arkad Wrocławskich, jaką jest ciągłe wsłuchanie się w potrzeby rodzin z dziećmi i rozwój skierowanej do nich oferty usługowo-handlowo-rozrywkowej. Liczymy, że promocja będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem. Tym bardziej, że zbliża się czas zakupu mikołajkowych i świątecznych upominków - mówi Agnieszka Solarz, dyrektor Marketingu Obiektów Komercyjnych w LC Corp S.A.
CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach Centrum znajduje się 110 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Arkadach znajduje się też nowoczesne centrum rekreacyjne „Fitness Academy” oraz pierwsze we Wrocławiu OH Kino będące połączeniem najlepszych cech multipleksu z charakterystycznymi elementami dawnej kinematografii.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.