PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Warsztaty AdWords w poznańskim Idea Hub

Warsztaty AdWords w poznańskim Idea Hub
Marcin Miłowski, mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 maj 2018 11:23

10 maja w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty poświęcone Google AdWords. O działaniu systemu reklamowego opowie konsultant digital marketingu, szkoleniowiec oraz bloger, Marcin Miłowski.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 maj 2018 11:23

Prognozy Starcom wskazują, że wartość rynku reklamy internetowej w 2018 roku wzrośnie o blisko 10 proc. Niemal 50 proc. polskich internautów jest również e-konsumentami. Użytkownicy wyszukują również opinii nt. produktów czy informacji dotyczących ich dostępności. Wyniki ankiety WebVisible, wskazują, że aż 72 proc. konsumentów woli znajdować informacje o lokalnych sprzedawcach za pośrednictwem wyszukiwarki. Według raportu gs.statcounter.com zaś niemal 95 proc. Polaków używa Google jako głównej przeglądarki. W tej optyce Google AdWords stanowi odpowiednią metodę promowania przedsiębiorstw. Dlaczego? W przeciwieństwie do pozycjonowania, które zapewnia efekty po kilku tygodniach lub miesiącach, reklama Google AdWords działa natychmiast.

Mimo to początki z systemem AdWords bywają trudne dla przedsiębiorców. Wśród najczęstszych błędów popełnianych przez przedsiębiorców korzystających z Google AdWords wymienia się zbyt ogólne słowa kluczowe, złe dopasowanie strony docelowej do słów kluczowych czy nieumiejętna analityka i importowanie konwersji.

Na czym one polegają i jak ich unikać? Odpowiedź na to pytanie padnie już w najbliższy czwartek, 10 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 w ramach warsztatów networkingowych poświęconych marketingowi internetowemu oraz Google AdWords.

Poprowadzi je Marcin Miłowski, konsultant Digital marketingu, szkoleniowiec oraz bloger. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się również jak odnaleźć się w świecie marketingu online, czym są konwersje i czy zawsze kliknięcia są istotne w prowadzonych kampaniach marketingowych, jakiego typu kampanię możemy przeprowadzić w Google AdWords i czy istnieją kampanie uniwersalne dla każdego biznesu? Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.212.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.