Każdego ranka, pod wybranymi sklepami Żabka z nowym logo, zlokalizowanymi w 27 miastach w Polsce, można otrzymać kubek o pojemności 200 ml uprawniający do darmowej kawy w Żabka Café. Należy jedynie podejść do kasy z kubkiem, aby sprzedawca zeskanował kod i nalać swój ulubiony napój. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości możliwości zakupu świeżo mielonej kawy  w sklepach sieci Żabka oraz pozyskanie nowych Klientów. Nie przypadkowo akcja organizowana jest jesienią, w tym czasie sprzedaż tego produktu rośnie kilkukrotnie.  

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5200 placówek prowadzonych przez przeszło 3500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu działalności na polskim rynku, spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już 2500 sklepów. Nasz biznes rozwijamy odpowiedzialnie. Do filarów CSR Spółki należą: dbałość o środowisko naturalne, odpowiedzialna sprzedaż żywności, rozwój osobisty i edukacja, wsparcie lokalnych społeczności, a także dbałość o zdrowie i aktywny styl życia.  Więcej informacji o sklepach Żabka na: www.zabka.pl. 

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl