W recesji firmy powinny przyciągać klientów nie tylko promocjami, ale m.in. informacjami, jak radzą sobie finansowo w trudnych czasach - wynika z opublikowanego w poniedziałek badania Kantar.
Jak wynika z badania pt."Global Issue Barometer" zrealizowanego we wrześniu 2022 na próbie 11 tys. osób z całego świata, firmy, aby poradzić sobie z ograniczeniem wydatków przez konsumentów, powinny nie tylko oferować promocje, ale też budować specjalne strategie marketingowe. Zaznaczono przy tym, że jednym z błędów, których liczące się marki nie powinny popełniać, jest wstrzymanie inwestycji w budżet marketingowy, ponieważ - jak napisano - "trudniej będzie im odrobić straty w przyszłości i zwiększać świadomość wśród grup docelowych".
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze