W Polsce sprzedaje się coraz mniej telewizorów. W ostatnim kwartale ubiegłego roku spadek wyniósł niemal 20 proc. rok do roku - wynika z danych firmy GfK. W całym 2022 spadek nie był już tak duży, gdyż wyniósł 1,4 proc.
- Zmalała wartość sprzedaży telewizorów - o 3,1 proc. w całym 2022 roku i o 21,5 proc. w samym czwartym kwartale ubiegłego roku.
- Polscy konsumenci najchętniej kupują telewizory o przekątnej ekranu w rozmiarze 65, 43, 55 i 50 cali.
- Skupiają się zatem przede wszystkim na dużych i średnich modelach, rzadziej sięgając po małe egzemplarze (poniżej 40 cali) i bardzo duże telewizory (powyżej 65 cali).
- Na popularności stale zyskują również produkty zaawansowane technologicznie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (70%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze