PARTNERZY PORTALU


Program promocji polskiego przemysłu odzieżowego za granicą

  • Autor: PAP
  • Dodano: 15 mar 2012 08:29

Polska odzież, dodatki i galanteria skórzana będzie promowana za granicą. Program finansowany ze środków unijnych ma zapewnić polskim firmom udział w misjach gospodarczych, szkoleniach i imprezach targowych w Rosji, Skandynawii i krajach Bliskiego Wschodu.

"Polska moda. Stworzona z inspiracji" to projekt, który ma pomóc polskim przedsiębiorcom z branży modowej zaistnieć na międzynarodowych rynkach.

Projekt w latach 2012-14 realizować będzie Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego w Łodzi (związek używa skrótu PIOT) wraz z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Podpisano umowę na jego realizację z Ministerstwem Gospodarki, które w ciągu trzech lat przeznaczy na ten cel 15 mln zł - poinformował w środę prezes PIOT Tadeusz Wawrzyniak.

Projekt adresowany jest do producentów odzieży, odzieży skórzanej i roboczej, dodatków, z branży futrzarskiej, pończoszniczej oraz bielizny. Mogą oni składać wnioski o udział w programie do sierpnia br. Przewiduje on promocję producentów odzieży detalicznej w Rosji, Kazachstanie, na rynkach skandynawskich oraz w krajach Bliskiego Wschodu i basenu Morza Kaspijskiego. Producenci odzieży ochronnej i roboczej będą promowani na rynku francuskim i niemieckim.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Projekt zakłada dofinansowanie udziału przedsiębiorców m.in. w misjach gospodarczych na tych rynkach czy udział w prestiżowych targach m.in. CIFF w Kopenhadze, CPM w Moskwie czy CPI Collection Premiere w Stambule. W grę wchodzi również udział w najważniejszych imprezach modowych w Polsce: Fashion Week Poland w Łodzi i Targach Mody w Poznaniu. Dla segmentu odzieży korporacyjnej, ochronnej i specjalnej znaczącą rolę odegrają targi w Paryżu i Duesseldorfie.

Raz w roku mają być organizowane przyjazdy kupców i dziennikarzy z tych rynków do Polski. Przewidziano też promocję polskich producentów w tamtejszej prasie branżowej, a także szkolenia eksportowe z zakresu marketingu wystawienniczego, handlu zagranicznego czy strategii budowania marki na rynkach zagranicznych.

Przedstawiciele PIOT przyznają, że rynki te wybrano po analizach i konsultacjach z przedsiębiorcami, uznając, że tam polski przemysł odzieżowy ma największe szanse zaistnienia. W przypadku odzieży detalicznej nie wybrano np. rynku niemieckiego czy francuskiego, bo - jak przyznał Wawrzyniak - polskie firmy nie mają tam zbyt dużych szans; rynki te są zdominowane przez duże sieci dystrybucyjne.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.72.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!