PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Tauron ponowne otworzy trzy największe punkty obsługi klienta: w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu

Tauron ponowne otworzy trzy największe punkty obsługi klienta: w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu
Fot. Shutterstock
  • Autor: PAP
  • Dodano: 04 maj 2020 14:07

Po trwającej półtora miesiąca przerwie grupa energetyczna Tauron otworzy we wtorek trzy największe punkty obsługi klienta - w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu. Na razie będą tam obsługiwani jedynie klienci, którzy wcześniej zamówią wizytę przez infolinię lub czat.

W poniedziałkowym komunikacie przedstawiciele Tauronu zapewnili, że wszystkie otwierane we wtorek placówki zostały wyposażone w dodatkowe środki ochrony osobistej dla pracowników i klientów.

We wtorek o 9.00 otwarte zostaną placówki przy ul. Łagiewnickiej 60 w Krakowie, przy ul. Widok 19 w Katowicach oraz przy ul. Legnickiej 60A we Wrocławiu. Wymóg umówienia wizyty na konkretną godzinę służy temu, by nie dopuścić do gromadzenia się w jednym miejscu zbyt wielu osób.

Wizytę w punkcie obsługi można zamówić poprzez infolinie: 32 606 0 606 oraz 32 606 0 616, a także za pośrednictwem czatu. Pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi.

Dla zachowania bezpieczeństwa klientów i pracowników, placówki obsługi wyposażono w dodatkowe środki ochrony osobistej. Na stanowiskach obsługi i w punktach informacyjnych zamontowano elementy oddzielające pracowników od klientów. Podobnie jak w sklepach i aptekach wprowadzono też wymóg zakładania rękawiczek ochronnych. Do dyspozycji klientów są również płyny dezynfekujące.

"W planach jest udostępnienie klientom kolejnych punktów obsługi. Harmonogram ich otwarcia zależał będzie od sytuacji epidemicznej w kraju" - poinformowała w poniedziałek Grupa Tauron.

Od połowy marca, kiedy ze względu na zagrożenie epidemiczne Tauron czasowo zamknął stacjonarne punkty obsługi klienta, zdalnie obsłużono niemal milion klientów. Firma nadal zachęca klientów do korzystania ze zdalnych form obsługi, czyli serwisu lub aplikacji mojtauron.pl oraz wirtualnego czatu dostępnego na stronie internetowej firmy. Przez internet można też przekazać odczyt licznika prądu, zawrzeć umowę lub wysłać dokumenty, które przyjmowane są nawet w formie zdjęć z telefonu.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.38.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!