PARTNERZY PORTALU


Wizerunek dewelopera - czy użytkownicy stają się „ambasadorami"

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2011 12:15

Powstało osiedle mieszkaniowe, niewielkie, kameralne, kilka domów. Zbudowane w całości rok temu, zasiedlone w połowie. Kolejna agencja prowadzi promocję sprzedaży. Klasyczne działania: billboardy w dobrych lokalizacjach, reklamy na właściwych portalach, na targach mieszkaniowych - nie, „bo to nic nie daje".

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2011 12:15

Wydawałoby się - idealna sytuacja - deweloper nie sprzedaje „dziury w ziemi", są już użytkownicy - potencjalni „ambasadorzy inwestycji". O co więc chodzi, dlaczego od roku sprzedaż „zablokowała się"? Jest tylko jedna metoda, by to sprawdzić - porozmawiać z dotychczasowymi użytkownikami i sąsiadami.

Pierwszy „życzliwy" kontakt to pracownik ochrony samego osiedla: „Chce Pani kupić tu dom? Nie radzę." Zaczyna się lista usterek. Na moje pytanie, czy zostały naprawione - odpowiedź brzmi: tak. Ale zła opinia pozostała. Mieszkaniec osiedla potwierdza informację - teraz jest dobrze, ale nie mogę uznać, że stanie się on „ambasadorem osiedla". Obrazu dopełnia sąsiad, który wybiega z domu i za swoją „obywatelską powinność" uważa ostrzeżenie przyszłego właściciela posesji. Nie jest fajnie. A myślałam o nowej stronie internetowej, o sesji zdjęciowej z aranżacją wnętrz, o mapce usług i infrastruktury wokół osiedla (istniejącej, i to dobrej!).

Niestety, do zbudowania w tym miejscu jest relacja z użytkownikami domów, z sąsiadami, z otoczeniem. Coś było nie tak na początku, zostało poprawione, ale zaniedbano zbudowanie „relacji posprzedażowych i poreklamacyjnych". Zamiast wykorzystać reklamacje do stworzenia najbardziej lojalnych klientów, pozostawiono ich rozżalonych i sfrustrowanych. Faktyczny powód niezadowolenia już nie istnieje, został naprawiony, ale problem emocjonalny i relacyjny pozostał i żaden billboard tego nie załatwi.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.133.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!