Dior, luksusowa marka należąca do grupy Louis Vuitton Moët Hennessy, stanęła w obliczu pozwu o niepoprawne oznaczanie produktu i wprowadzanie konsumentów w błąd.
- Dior może zostać pozwany i zobowiązany do obrony claimu opakowaniowego na temat 24-godzinnej ochrony przed promieniowaniem słonecznym.
- Wszystko po ogłoszeniu zamiaru stworzenia pozwu zbiorowego, w którym powódka oskarża tę markę kosmetyczną należącą do LVMH o wprowadzający w błąd marketing.
- Powódka twierdzi, że nie wydałaby tak dużo pieniędzy ani w ogóle nie kupiła produktu, gdyby wiedziała, że zapewnia on tylko dwie godziny ochrony przed słońcem.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (79%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze