PARTNERZY PORTALU

Konsumenci chętnie zapłacą więcej. Jest jedno "ale"...

Konsumenci chętnie zapłacą więcej. Jest jedno "ale"...
Fot. fotolia
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 wrz 2017 13:29

Aż 20 procent klientów rezygnuje z usług firmy, jeśli choć raz poczują się nieusatysfakcjonowani obsługą. Jednakże aż 81 procent konsumentów jest skłonnych zapłacić więcej, w zamian za większą satysfakcję płynącą ze świadczonych usług danej marki.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 wrz 2017 13:29

Doświadczenie związane z korzystaniem z danego produktu lub usługi, nazywane User Experience, ma dla klientów znaczenie większe, niż mogliby przypuszczać przedsiębiorcy, z których aż 78 procent uważa, że koncentruje się na kupującym i zapewniają mu obsługę na najwyższym poziomie. Z tą opinią zgadza się jednak tylko 7 procent konsumentów, jak wynika z raportu The Disconnected Customer przygotowanego przez ekspertów Capgemini. Reszta jest niezadowolona ze standardów.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.210.21.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!