Według danych BrandIndex, 75 proc. dorosłych Polaków robi zakupy w Biedronce. Jednak to Lidl, w którym kupuje już 59 proc. rodaków, jest najchętniej polecanym sklepem spożywczym (wskaźnik rekomendacji wynosi 49 proc. ogółem, a wśród klientów sieci – 70 proc.). Na rynku drogerii bezkonkurencyjny pod względem popularności jest Rossmann. W tej sieci kupuje 57 proc. respondentów, a wskaźnik rekomendacji wynosi 54 proc. ogółem i 73 proc. wśród klientów. Warto przy tym zauważyć, że sieć Hebe, choć ustępuje Rossmannowi pod względem liczby klientów, w ciągu ostatnich 2 miesięcy znacząco poprawiła wizerunek, a wskaźnik rekomendacji wśród jej klientów jest w ostatnich dniach równie wysoki, co dla Rossmanna.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL